Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5485
Hei

Nokon som har erfaring med Mus og Tastatur på Xbox ?
Adapter
Nokon som har prøvd noko som dette ?

Takk for Svar
Linken din fungerer ikke for meg :/
Nå har jeg ingen erfaring med denne varen, men om man ser på Amazon så ser det ut som om mesteparten av anmeldelsene er positive. http://www.amazon.com/Keyboard-Mouse...ews/B00MG654FM

Det er jo forsåvidt positivt. Det eneste jeg vet er at en kompis fikk en lignende dings (godt mulig det var ett annet merke) til sin PS3 for mange år siden. Det han satt med var ubrukelig. En meter verdt med bevegelse på musa ga ca en millimeter ingame bevegelse. Tastatur trykkene var også ekstremt laggy.

Så, det finnes søppelvarer som lar deg koble til tastatur og mus. Men etter hva jeg så på Amazon så ser det ut som om folk er ganske fornøyd med den du har funnet frem.

Til Sandertn: Hele fire klikk inn på nettsiden til gamezone så fant jeg varen. Det er en Xim 4.
Heihei!

møkk har helt rett. Det eneste som funker her er XIM4!

www.xim4.com

Forhåndsvis dyr, men uten tvil verdt pengene! Trust me on this, du kommer til å eige nabbz.

https://www.youtube.com/watch?v=4ZA8V8Nlrrw
Sist endret av FLITDCOT; 14. februar 2015 kl. 20:02.
▼ ... over et år senere ... ▼
Har lurt litt på å anskaffe en xim 4 til ps4'en min, da jeg også i all hovedsak har vært PC gamer og liker ikke å spille FPS spill med kontroller.
Men, Gamezone selger den jo for 1000kr mer enn hva den originalt koster på produsenten sin egen nettside.
Er det billigere å bestille fra xim sin egen nettside, eller ender det opp med å bli like dyrt pga frakt, toll, moms, osv?
Lite gira på å bruke 1000kr mer enn nødvendig, om jeg kan unngå det.
Sist endret av Juliaan; 14. januar 2017 kl. 18:57.