Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1784
Så Spy Game på kino for litt siden, er litt usikker på om jeg synes den var bra eller kjedelig... Det var litt langtekkelig, men samtidig var det jo en fet story, og en drit bra slutt.

noen andre som har sett den?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
syntes den var bra jeg.
men har sett bedre filmer, om så skal sies
har ikke sett den enda, men utifra trailern ser filmen drit bra ut... En del venner av meg har sett den og synes den var bra. På imdb.com fikk filmen: 7.2/10 (3269 votes) og det er rimelig bra gjennomsnitt.
Jeg så den på kino, og sovna.. need i say more?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det var vel en sånn ganske midt på treet film, du angrer ikke på du gikk på kino for å se den, men du angrer heller ikke på at du ikke gikk lissom.
Så filmen faktisk på sengekanten i går.. den var så der, ikke noe spesiellt kul film, men fet story.. KOmmer vel helt an på hva man er på jakt etter.. kan ikke si at det var en skikkelig action rulle..
grei film men har sett bedre filmer. er ikke en sånn film som er så bra at jeg kjøper den isteden for å se den på divX
Better than thou.
Finnes det i det hele tatt filmer man heller kjøper enn å laste ned divx/svcd?

Btw så sovnet jeg under AI og under Cast Away. Syntes fortsatt Cast Away var rå film liksom..
Opprinnelig postet av Carlo
Btw så sovnet jeg under AI og under Cast Away.
Vis hele sitatet...
Faen ikke rart du sovnet under Cast Away, den er såå slapp! Liksom, det er ikke bakgrunssmusikk og han prater jo ikke akkurat så forferdelig mye!

Sovnet du på dem på kino eller hjemme? Er en viss forskjell (syns jeg).
Better than thou.
Kino seff. Har ikke tellinga på hvor mange filmer jeg har sovnet under hjemme liksom