Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2623
Er det mulig å angre på et kjøp via Finn? Betalte med betalingsløsningen som brukes på Finn kalt Payex. Selger har allerede sent varen, men jeg ser nå i annonsen at det ikke var akkurat den varen jeg hadde behov for.
Kan du ikke ta kontakt med selger da? Nekter han har du vel ingen garantier sånn på privatmarkedet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Er seljar firma eller privatperson? Er det eit firma (og du handler som privatperson) har du i utgangspunktet angrerett.

Er det privatperson har du ikkje angrerett, og du må eventuelt rette spørsmålet til seljar.
Sist endret av vidarlo; 16. januar 2017 kl. 21:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Pygoscelis Vis innlegg
Kan du ikke ta kontakt med selger da? Nekter han har du vel ingen garantier sånn på privatmarkedet.
Vis hele sitatet...
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Er seljar firma eller privatperson? Er det eit firma (og du handler som privatperson) har du i utgangspunktet angrerett.

Er det privatperson har du ikkje angrerett, og du må eventuelt rette spørsmålet til seljar.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg var redd for. Betalte for en overpriset vare, fordi jeg tydeligvis må ha sett feil på tittelen. Varen var en eldre variant enn det jeg var klar over. Åpenbart har jeg ikke lyst til å gå videre, men det er samtidig dumt av meg å straffe selger av egen dumskap. Jaja..
Sist endret av Conflicted; 16. januar 2017 kl. 21:49.
Hadde jeg vært selger så vil jeg ikke tro jeg hadde vært vanskelig om du/kjøper hadde dekket porto og en hundelapp eller to for bryderiet.
Ta kontakt med selger å forhør deg. Si det rett ut at du har sett feil i annonsen eller misforstått. Kanskje kommer dere til en ordning.
Hvis ikke så kan du alltid videreselge det du har kjøpt hvis du ikke vil ha den.
hvis ikke er det bare å selge den videre
Endte opp med å få solgt den videre med 40% prisøkning
Så du overpriset den en ekstra gang? Ironisk