Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2477
Hei!
Jeg kjøpte noe jeg trodde var MDMA fra "en som vet om en". Han har prøvd stoffet flere ganger før og mener at det er MDMA. Jeg og noen kompiser doserte så ca 100-150mg doser, og kjente effekt etter 15-20min, men den slo kraftigere inn etter 45-60min. Vi hadde det herlig og sensitivteten økte, det ble kjempe deilig å ta på ting ol. Etter en stund hvor vi prata litt og bare utforsket rusen begynte vi å snakke om følelsesladete temaer og vi forsto hverandre på en annen måte enn i edru tilstand, for det ble så lett å åpne seg. Underveis tok slikket vi på fingertuppen oppi for å redose
Et par uker etterpå fikk vi tilgang på to "test kit", og den ene ble gul, som indikerer methylone, den andre viste at det var MDMA. Dette er veldig kjipt siden jeg kjøpte for 5000kr i god tro.
Spørsmålet er da om det er vanlig at man selger methylone isteden for MDMA i Norge?

Rusen varte i rundt 6 timer men det hadde en ettereffekt som varte i kanskje 4 timer, det inkluderte en følelse av feber og at jeg ikke fikk sove. Det var ikke en så ille "comedown" som man hører man får av MDMA.
sertifisert idiot
Heisann,
Jeg har ikke super god kjenskap til hva som selges på det Norske markedet, og hva det måtte bli blandet med. Men jeg har prøvd mye MDMA i Spania, og der fikk vi fra tid til annen RC i MDMA'en. Vi testet da med EZ-test kit som vi kjøpte på en headshop.
Når vi fikk utslag på RC så leverte vi det bare tilbake og fikk fra en annen batch istedet, og testet på nytt.

Ang comedown, så er dette veldig individuelt, jeg merker veldig lite nedtur på MDMA, men får det helt jævlig på Kokain og Amfetamin. Det har også mye med hva du har fått i deg av næring dagene før og dagen du tar stoff. Kan sånn sett si at jeg har opplevd den nedturen du beskriver, men kan ikke si om symptomene du beskriver er bare for Methylone eller MDMA da jeg ikke har prøvd førstnevnte alene.

Lykke til og pass på deg selv