Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2646
Enemy of the snut
Kjenner flere som bruker speed, noen av dem har ADHD som gjør at de blir roligere ved inntak av speed. Mens andre har dysleksi, litt usikker på hva speed hjelper mot dysleksi (konsentrasjon/fokus?) men uansett.

Til dere som hverken har ADHD eller dysleksi; hvorfor tar dere speed og hva synes dere er godt ved det? Og hva gjør dere på natta når andre ligger og sover og dere sitter oppe og er lys våken?
Var nesten våken i 4 døgn med ca 0,7g dårlig kvalitet speed. (ADHD)
Satt å spilte wow som var vellykket.

Minuset var vel appetiten
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Albinots Vis innlegg
Var nesten våken i 4 døgn med ca 0,7g dårlig kvalitet speed. (ADHD)
Satt å spilte wow som var vellykket.

Minuset var vel appetiten
Vis hele sitatet...
Dette svarer EGENTLIG ikke på spørsmål mitt.. Eller var poenget ditt at du ønsker å spille WoW over flere døgn?

Edit: du svarte delvis på spørsmålet mitt om at du liker å spille WoW når du er påvirket av amfetamin, men spiller helt til du kjenner at stoffet (begynner å) gå over?
Men hva med dere som IKKE har ADHD/ADD eller dysleksi? Hvem ikke om Ritalin, Elvanse eller noen andre ADHD/ADD-medisiner hjelper mott disse diagnosene? Men jeg er smått nysgjerrig på dere som ikke har noen av disse diagnosene, liker stoffet? Selv kan jeg kun tenke meg til å ta det om morgenen før jeg skal på jobb for å våkne mer (er ganske så zombie den første timen om ikke den andre timen også når jeg er veldig trøtt?.

Men foretrekker kokain fremfor amfetamin..
Sist endret av Tytjepelk; 8. januar 2017 kl. 23:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er ikke den største tilhengeren av amfetamin, men har brukt det noen ganger.

De gangene jeg bruker stoffet så blir jeg ganske avslappet, pratsom og har generelt mer energi. I tillegg så opplever jeg litt kroppslig velvære og en del eufori. Jeg bruker kun speed på dagtid fordi jeg klarer ikke å være oppe så mye.

Merk: Jeg lister bare opp de positive effektene, etter min mening har stoffet så mange bivirkninger at jeg ikke har noen intensjoner om å bruke det igjen
Jeg har ikke AD(H)D eller dysleksi, men skal innrømme at jeg synes amfetamin er helt ålreit. Liker best å gjøre det etter å ha fått meg en god natts søvn og næringsrik frokost. Akkurat som med alt annet syns jeg set og setting er viktig også for amfetamin.

Har jeg en god fredag f.eks uten planer eller avtaler i helga speeder jeg gjerne. Liker helst å ikke redosere i all evighet og har aldri vært våken mer enn 2 døgn. Jeg syns rett og slett ikke det er verdt det. De første 6 timene er morsomst, deretter går det ned og treffer bunn etter rundt 24 timer. Da er jeg sliten i øynene etter gamingmaraton og føler meg dritt.

Jeg tar det fordi det gir meg veldig godt humør, årvåkenhet, masse motivasjon til å spille skytespill hele dagen/natta og være sosial på nett. Har ingen IRL amfetaminkontakter, men det er vel kanskje like greit. Jeg liker den kroppslige velværen og euforien som Fuglern nevner. Speeder kanskje 1-2 ganger annnehver mnd.

Gjør det rett og slett fordi jeg liker å dedikere en helg her og der til pure morro (untatt nedturen da), men forrige gang jeg speeda endte jeg nedturen med en lyrica og rivotril, sovna som en stein og våkna uthvilt og fin dagen etterpå
Sitat av KingPin Vis innlegg
Dette svarer EGENTLIG ikke på spørsmål mitt.. Eller var poenget ditt at du ønsker å spille WoW over flere døgn?

Edit: du svarte delvis på spørsmålet mitt om at du liker å spille WoW når du er påvirket av amfetamin, men spiller helt til du kjenner at stoffet (begynner å) gå over?
Men hva med dere som IKKE har ADHD/ADD eller dysleksi? Hvem ikke om Ritalin, Elvanse eller noen andre ADHD/ADD-medisiner hjelper mott disse diagnosene? Men jeg er smått nysgjerrig på dere som ikke har noen av disse diagnosene, liker stoffet? Selv kan jeg kun tenke meg til å ta det om morgenen før jeg skal på jobb for å våkne mer (er ganske så zombie den første timen om ikke den andre timen også når jeg er veldig trøtt?.

Men foretrekker kokain fremfor amfetamin..
Vis hele sitatet...

De såkalte ADHD medisinene gjør meg sløv,trøtt, minster matlyst og masse annet dårli shit.

Vis du aldri har prøvdt speed så anbefaler jeg å ikke prøve det.
på de 4 døgnene jeg var våken hadde eg angrepet 1 person pga han kalte meg blei, han havnet på sykehus.

Jeg var paranoid som bare faen i de 4 dagene. Prøvdte å lage en ny hjemme plass for stashet mitt men det funket ikke da jeg trodde noen var på do hver 30min. Hørte lyder å så ting som ikke var der noe som kan minne om psykose.

Nedturen på dette var helt forjævligt og varte i 2 dager. jeg røykte sikkert 3-4g brunt hver dag da.
Sitat av Albinots Vis innlegg
Vis du aldri har prøvdt speed så anbefaler jeg å ikke prøve det. på de 4 døgnene jeg var våken hadde eg angrepet 1 person pga han kalte meg blei, han havnet på sykehus.

Jeg var paranoid som bare faen i de 4 dagene. Prøvdte å lage en ny hjemme plass for stashet mitt men det funket ikke da jeg trodde noen var på do hver 30min. Hørte lyder å så ting som ikke var der noe som kan minne om psykose.
Vis hele sitatet...
At du skader folk av grunner som dette er vel rimelig individuelt. Bare fordi noen blir idioter når de drikker blir ikke alle det. Folk er forskjellige, så ville heller anbefalt å være ærlig med seg selv med nye stoffer man prøver. Blir man paranoid og dritforbanna har det nok mer med deg å gjøre enn stoffet i seg selv. Jeg har aldri blitt bittelitt sur engang på speed.

At du hører lyder og ser ting er da virkelig ikke unormalt våken på døgn nr 4 selv edru.