Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2507
Top Stalker :3
82 3
Hei!

Jeg hadde 4,400kr på paypal og ville overføre disse til kortet mitt, men det sto at jeg måtte verifisere det men det funka ikke så prøvde jeg og legge til bankkontoen min og det funka tydligvis, det sto at det tok 1-2 dager og nå er det andre dagen, litt nervøs på at jeg har fucka det til

På bildet så er den øverste er kontonummer og den nederste er kortnummer. Det var den øverste jeg sendte det til
btw så er jeg 15 og har aldri gjort dette før
http://tinypic.com/r/2sb8two/9

siden bildet ikke funka så bare sender jeg link til det her
https://gyazo.com/42213b9007cc15f18c57716e17a82cd6
Sist endret av TommyParty; 2. januar 2017 kl. 21:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vent noen dager til, hvis det ikke skjer noe så kan du kontakte paypal.
Hos meg tok det 5 dager, og ikke 1-2. Tror du kan vente en uke før det er grunn til noen bekymringer.
Det har kun gått 1 dag, søndagen i går telles ikke og som han over sier så kan det fort ta flere dager.
Hvis du utfører transaksjoner i helger eller på helligdager vil ikke transaksjonen utføres før det er mandag eventuelt ikke er helldigdag lengre Du trenger ikke bekymre deg, skjekk igjen på Osndag etter kl 12, hvis de ikke er på konto da kan du sende en Mail eventuelt ringe til paypal
Sitat av Freakywomen Vis innlegg
Du trenger ikke bekymre deg, skjekk igjen på Osndag etter kl 12, hvis de ikke er på konto da kan du sende en Mail eventuelt ringe til paypal
Vis hele sitatet...
Er også verdt å merke seg at paypal ikke er for mindreårige, og at du derfor har brutt ToS i tillegg til at paypal av juridiske grunner ikke har lov til å "håndtere" dine penger.
Top Stalker :3
Trådstarter
82 3
det gikk fint! fikk de på konto D