Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 925
Hei!

Er en stor fan av Battlefield spillene, og har lyst på Battliefield 1. Har ingen gaming pc, og har heller ikke råd til å kjøpe meg en som er kraftig nok til Battlefield 1. Noen som har prøvd Battlefield 1 på PS4 eller Xbox One? Er det en grei opplevelde å spille, eller passer det ikke så godt på konsoll?

Burde jeg gå for Xbox One eller PS4?
Spiller Bf1 på Xbox, synes det er kjempegøy og har en god del timer ingame allerede.
Dog det vil alltid være litt annerledes enn f.eks. videoer man ser på youtube som er filmet på pc, litt mer fast paced på pc, og aim osv er alltid mye lettere på pc. Men det er masse morro på konsoll, husk å spille singelplateren, den er legendarisk!

Ang hvilken konsoll så er det igrunn helt opp til deg og hva du liker.
Og da mangler du bare en erfaring fra BF1 på ps4.
Jeg har noen filmer med med bf1 nå og synes det er en helt topp opplevelse.
Som nevnt så blir det ikke det samme som på pc, både mtp grafikk og tempo, men det funker fint. Det er likt for alle de andre du spiller med uansett.

Og jeg kan bekrefte at campaignen var helt vill. Kan anbefales.
Gå for xbox da microsoft og EA kjører et slags samarbeid (at maps og våpen kommer først på xbox.)
Kjøp en XIM så blir det same shit som pc
http://xim4.com/