Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3960
Hei

Er det noen som kan anbefale steder å tjene penger online, hvor man har mulighet til å sikre enn viss inntekt om man bruker noen timer hver dag.

F.ex paid surveys, eller annet, hvor man er trygg på at man kan tjene noen lapper så lenge man legger i litt tid, men ikke er avhengig av diverse diverse.

Grunnen er at jeg muligens takker ja til en jobb, men hvor jeg ikke klarer meg på den inntekten alene, og det er skiftarbeid, så ikke sikkert jeg får til å ordne en extrajobb med det første.
Enkleste er å gjøre oppdrag som faktisk gir merverdi for kunden (skrive tekster, redigere bilder, samle inn informasjon osv). Se fiverr.com for bittesmå jobber, og odesk.com for litt større.
Hvis du har liten erfaring med å tjene penger på nett fra før kan det være svært tids og ressurskrevende å lære seg og tjene penger på nett. Tror det vil være "lettere" å få en jobb ved siden av irl. Enten som selvstendig næringsdrivende, ekstrajobb etc. Surveys på nett er generelt veldig dårlig betalt etter det lille jeg har erfart. Når det er sagt er det absolutt ting man kan gjøre for å tjene penger. Kjæresten ble headhuntet av et dansk firma for å oversette/drive med diktanalyser etc som igjen blir lagt ut på en nettsiden til salgs for skoleelever. Hun tjener relativt bra 270,- danske i timen. Men arbeidet hun gjør er veldig krevende.