Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1134
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Har egentlig vært svært fornøyd med mitt Turtle Beach Z70 headset. Desverre har det ene festet "brukket", slik at det nå er litt lealaust. I den anledning trenger jeg nok et nytt...

Jeg vil kunne ha gamechat/partychat i headsetet uten noe mikkmakk. Om dette oppstår igjennom å koble det til den optiske utgangen, eller 3,5mm på kontrollen, spiller ingen rolle.

En viss form for surround hadde vært fint. Men ikke noe must have. Z70 har en slags 7.1-surround, men kun igjennom den medfølgende pre-ampen som kobles via USB. Dette fungerer jo ikke på XB1.

Maks pris, 1500kr
Helt ærlig er ikke falsk surrond noe bra for gaming.. Spesielt fps, noe bedre for singleplayer, men langt ifra optimalt..
Det fins en guide på nett for gode lydløsninger for gaming, her
Men vet ikke helt hvordan det er for xb1, men for ps4 kan dette løses med å bruke en usb mikser som ikke trenger drivere får disse for rundt 400 kr, evt en mixamp.
Alesis MultiMix 4 USB Four-Channel USB Mixer ser det ikke står noe om shipping til norge der, men de dukker stadig opp til den prisen med shipping alternativer..

de litt om hvordan og løse dette på xbox her
Sist endret av Incogn1to; 9. august 2016 kl. 10:05. Grunn: mer info