Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1063
hallojeg kjøpte et nytt skjerm kort idag, men jeg har veldig lav fps iforhold til hva jeg burde ha. jeg ligger på rund 140-250 fps i csgo death match, og det er ca den fps jeg hadde med det gammle jalla skjerm korte mitt fra 2012.
så det jeg lurer på hva kan være problemet? har instalert allt av drivere og lest rundt på google uten og finne en løsning på hva den lave fps kan komme av.

takker på forhånd for svar!


specs:
GPU: msi GeForce gtx 960 4Gb
CPU: AMD FX-8320 Eight-Core prossesor
Minne: Crucial DDR3 BallistiX Sport 16GB KIT
strøm: Corsair CX 750M, 750W PSU
hovedkort: MSI 970A-G43, Socket-AM3+
Sist endret av mrbudsmoker; 11. november 2015 kl. 01:18.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Kan jeg spørre hvorfor du skal ha mer fps? Har du en 120hz-skjerm?
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor du skal ha mer fps? Har du en 120hz-skjerm?
Vis hele sitatet...
skal kjøpe 124-144hz skjerm neste mnd. og grunnen til at jeg vil ha mer fps er jo fordi med speccsa mine nå så skal jo fps være høyere. så noe må jo være galt. og vil jo hellst få fixa dette fordi jeg har lagt endel penger i denna pcn.
Sist endret av mrbudsmoker; 11. november 2015 kl. 01:52.
Før du kjøper nytt skjermkort kan du jo teste ut dette.

Skjermkortet ditt skal være mer enn bra nok til å kjøre CS:GO uten problemer, og mange folk rapportere fortsatt at de har lav fps etter en patch som kom for en stund siden.

Det er også verdt å tenkte på at det er viktigere med en god CPU til CS:GO enn et ultra kraftig skjermkort, men det burde heller ikke være flaskehalsen i ditt tilfele (husker jeg spilte helt fint på et FX-8120, ble litt bedre etter at jeg oppgraderte til i7-4770k tho). Det er nok bare spillet som trenger en ny patch som fisker det.
Sist endret av Eplekjekk; 11. november 2015 kl. 01:59.