Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1369
Jeg og 4 kompisser (der av tre på 18 og to på 17) planlegger 4-5 dager i danmark i sommer, og har ikke peiling på hva som er bra hvor. Jeg husker tilbake til mitt forige besøk at vi var på et gigantisk tivoli, det var jo gøy det, men nå som jeg er 18 vil jeg også fokusere på festing eller uteliv.

Så jeg er åpen for generelt alt fra hvor det er bra hotell, strender, uteliv osv.
- alt som kan være nyttig å vite for ungdommer som skal på utelandstur uten mor egentlig

Nevn stedsplasser, gjerne oppgi nettsider som kan være til hjelp!

Setter pris på tilbake meldinger.

Har fått med meg at det er 16 for å kjøpe øl, men vet ikke om det er 18 for utelivet på byen.
Sitat av Holtepus Vis innlegg
Jeg og 4 kompisser (der av tre på 18 og to på 17) planlegger 4-5 dager i danmark i sommer, og har ikke peiling på hva som er bra hvor. Jeg husker tilbake til mitt forige besøk at vi var på et gigantisk tivoli, det var jo gøy det, men nå som jeg er 18 vil jeg også fokusere på festing eller uteliv.

Så jeg er åpen for generelt alt fra hvor det er bra hotell, strender, uteliv osv.
- alt som kan være nyttig å vite for ungdommer som skal på utelandstur uten mor egentlig

Nevn stedsplasser, gjerne oppgi nettsider som kan være til hjelp!

Setter pris på tilbake meldinger.

Har fått med meg at det er 16 for å kjøpe øl, men vet ikke om det er 18 for utelivet på byen.
Vis hele sitatet...
Mener å huske at aldergrensen på alkohol har blitt satt opp til 18?
man kan kjøpe alkohol når man er 16, men må være 18 for å kunne bli servert alkohol
Aldersgrensen var 15 (øl/vin etc i butikk) men ble satt opp til 16 (i butikk). 18års grense på de fleste utesteder ja. Har opplevd de har vært noe obs på ID på utesteder i aalborg i det minste. Ha en fin tur
Sist endret av the_dj; 17. april 2011 kl. 19:26. Grunn: Leif
Trådstarter
24 3
åja, jaja. Men det skal nå gå bra. Men er vaktene på utesteder stengt i forhold til alder, så lenge de ikke ser ut om 13 åringer?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Pleier å spørre om ID, om du ser betydeligere eldre så spør de nok ikke.
Trådstarter
24 3
Han ene som er 17 er 2 meter
og hu andre på 17 har megget stor brøst
så vi satse på det beste,
Sitat av Holtepus Vis innlegg
Han ene som er 17 er 2 meter
og hu andre på 17 har megget stor brøst
så vi satse på det beste,
Vis hele sitatet...
Er så glad du sa det der!
Pupper er makt!

Angående utelivet er det flere bekjente av meg som ikke har hatt noe som helst problemer med å komme seg inn, de var på den tiden 15. Så kommer vel helt an på hvor du går!
Trådstarter
24 3
Hehe, ligger nok noe i det der ja!

Men ingen som har noen steds navn som er anbefalt?
eller noen uteplasser som muligens kan sammenlignes med norge sin Ricks
Kapitalist
Klix's Avatar
Hvor i Danmark skal dere? I København kan LA Bar anbefales, alltid fult, god stemning og ingen sjekker legg. Ellers er de fleste ordentlige utestedene 20, ihvertfall på Lørdager, fredager kjører steder som Kulørbar 18 årsgrense. Sånn generelt er de veldig strenge med legg her nede
husker jeg var på en nattklubb i køben, for 2-3år tilbake. Er ikke helt sikker på hva den heter men husker vi betalte 200 eller 300 kr i ingang og da var det drikk så mye pils du orker pluss noen små "shots" som smakte rød saft. vi ble aldri spurt om noe legg. selv om de fleste av oss var 17-18år
løkken er den store fest plassen i danmark for ungdom. der reiser veldig mange fra norge, sverige,danmark og en og annen finske jeg har blitt anbefalt den plassen av veldig mange, men har ikke hatt tid og reise ned selv enda