Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 804
Jeg lager musikk som rangerer fra techno/trance til klassisk og planlegger og legge ut noe metal og rock når jeg får recording utstyr.
Her er en av sangene, som jeg tror kan kalles trance http://www.youtube.com/watch?v=pixGK..._order&list=UL (Vet sangen er litt overlastet, jeg glemte og ta ned volumet etter å spille inn gitarsoloen, og så var jeg så smart at jeg slettet selve mp3'en, og så brant huset mitt ned og jeg mistet hele driten)
Ta gjerne og bla gjennom noen av sangene mine og kommenter på noen av de, hadde vært flott med noe konstruktiv krittikk
ArbeidsledigProletar
Nei, prøv på nytt. Bærer heller ingen sjangertrekk som trance.
syke syke bildet av en halvnaken, urealistisk proporsjonert tegneseriealv fe-greie. Hvor gammel er du?
alternativ elektronisk musikk er det eneste jeg sitter igjen med. rent melodisk var den litt bra/kreativ, men blanding av gitarsolo, klassisk piano og en german-techno-90's beat ble ikke noe bra.