Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 934
http://bjarneo.deviantart.com/art/Yo...F23948337&qo=4
http://bjarneo.deviantart.com/art/Zo...F23948337&qo=8

Bare kom med kritikk

Siste bildet så skulle hovedbildet av hun jeg tok bilde av ikke vært så uklart. Men sånn er det om vinteren og halvdårlig lyssetting.

Om noen har ideer til et nytt konsept/bilde så si ifra

Ca alt jeg har lagd er selvlært.. Men vurderer ta studiekompetanse å gå videre innen dette.
Sist endret av dethklok; 25. mai 2010 kl. 09:57.
Nå har ikke jeg sett "Avatar", men utifra coveret til filmen ser dette veldig bra ut.

Thumbs up fra meg, iallefall!
Trådstarter
Sitat av Herr Hemulen Vis innlegg
Nå har ikke jeg sett "Avatar", men utifra coveret til filmen ser dette veldig bra ut.

Thumbs up fra meg, iallefall!
Vis hele sitatet...
Jo takk skal du ha



Vil legge til at jeg la det ikke ut for skryt, men for kritikk så jeg kan utvikle meg til det bedre
konge det der, kanskje legge på litt skygge rundt om på armene osv så det ser mer naturlig ut, på zombien mener jeg
Avatar-bilde.. Hennes høyre øye (fra min synsvinkel) var litt mindre enn det andre, og virket litt rart og var det første jeg oppdaget.
Huden burde kanskje vært litt mer detaljert? Veldig så detaljer, kanskje noe støy som en grad av uren hud? Kanskje litt shitt her og der? I og med at leppene var detaljerte, virket huden "FOR" glatt :P
Ellers, en veldig god jobb!
Zombie shitten var barsk!

Jeg kan ikke spesielt mye på området men litt mer skyggelegging rundt "arrene." Ellers likte jeg det veldig godt, skummelt.

Avataren er ikke dårlig heller men mangler litt for å komme til James Cameron sine
Trådstarter
Ja, når dere sier det, skyggelegging trenger jeg mer av

ang avatar, den er altfor ren og "pen" i forhold til det den burde være. Skal teste ut diverse som du sa jeg burde på den Skulle også lært meg litt airbrushing, med tanke på å få til bedre manipuleringer.

En ting til ang avatar bildet.. Jeg valgte et bilde som utgangspunkt med veldig dårlig vinkel.. Så er en stor utfordring å lage øynene der. Ser ut som Oo nesten