Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1932
Hei


Lurer på om det er mulig å sette opp en postboks på et postkassestativ med falsk navn? Noen som har prøvd dette?

På forhånd, takk for svar
Hva tenker du å gjøre med adresse? 2 postkasser til samme adresse?
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Hva tenker du å gjøre med adresse? 2 postkasser til samme adresse?
Vis hele sitatet...

Ikke uvanlig at det bor flere addresater på samme adresse. Ofte så leier folk f.eks. en hybel o.l.
Sist endret av Wipeout; 25. november 2015 kl. 19:07.
Du er nødt til å leie en postboks, du kan ikke bare sette opp en selv.
Sitat av 3ndgame Vis innlegg
Du er nødt til å leie en postboks, du kan ikke bare sette opp en selv.
Vis hele sitatet...
Tipper ts snakker om en postboks som i postkasse, siden han snakker om et postkassestativ.
Trådstarter
Takk for svar Jeg mener postkasse, ja
Finn deg en adresse sett opp postkasse på ett eksisterende stativ. Bestill godsaker på nett til den postkassa. Hent varene ta ned postkassa selg varene til norske priser. Helt vanlig mange rundt om i Norge som gjør dette
Ja det går.
Sett det opp i et litrt "ghettoaktig" eller ikke et villastrøk for og si det på en penere måte da.
Som feks. et Soaialbolig område der beboene ikke tenker eller bryr seg om hva som har dukket opp på et nytt kassekassestativ. Ja de hender det KAn være en del Politi på sånne steder, men det kommer jo an på hva slags type folk som bor der..enkelte steder plasseres det bare rusmissbrukere(der ville jeg ikke hengt denda skulle jeg hatt en godt sikret som kan tiltrekke seg litt opopmerksomhet)
Men det finnes også steder der det bort alt fra narkomane, unge uten egen bolig, til normale familier som bare har vært veldig uheldige.

En god kompis av meg har hatt en falsk postkasse på et slikt stad,altså samme plassn i godt over et år, aldri blitt tatt eller mistet noen forsendelser.

Har i grunn vanskelig for å skjønne at folk legger merkk til et nytt navn på et tett bebygd sted, eller store borettslag for den saks skyld jeg kan et navn på postkassestativet mitt, og det er mitt eget.

Lykke til hvertfall om du skulle henge opp noe, blir du tatt, så bruk 3 gyldne n'er, nekt, nekt nekt!