Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1142
Er 1120mg knips fordelt på 4 piller mye?
Sist endret av julianovon; 5. september 2023 kl. 10:23. Grunn: Endret
Nekter å tro at de er over et gram MDMA I en pille, har folk et dødsønske?
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Nekter å tro at de er over et gram MDMA I en pille, har folk et dødsønske?
Vis hele sitatet...
Jeg tror TS mener 1120/4. Altså 280 mg per pille.

Ja dette er alt for mye. Gi deg mens leken er god. Anbefaler en lengre pause om du må oppi slike doser
Jeg pleier å regne 1-2 miligram virkestoff per kg kroppsvekt (matematikk for viderekomne) ut ifra hvor sterk effekt jeg ønsker når jeg doserer. Selv veier jeg 90kg så 280mg hadde for meg vært over 3mg virkestoff per kilogram kropp og sannsynligvis vært litt i sterkeste laget. Jeg hadde definitivt overlevd--dog med umiddelbar kvalme, gnissekjeve, tallerkenøyne, krympepikk. Det er nok mindre trygt om man er f.eks. en jente på 50kg. (Nesten 6mg virkestoff per kilogram menneske og det dobbelte av 'komfortgrensen')
Sist endret av supranaut; 5. september 2023 kl. 10:50.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av julianovon Vis innlegg
Er 1120mg knips fordelt på 4 piller mye?
Vis hele sitatet...
Oppgir du at du har 4 stk knips piller på 1120 mg?

Isåfall så er pillene 280mg i vekt hver. Det betyr dog ikke at det er 280mg virkestoff i pillene. Jeg ville prøvd å kost meg med en stk, og om du virkelig vil, heller boost med en halv pille til.

Men det er helt umulig å vite hvor sterkt eller svakt dosert pillene dine er. Prøv så svakt du er villig til å prøve først.

Men uansett er det meningsløst å hive i seg 4 stk. er veldig overdrevent.
Hvis du tar det på en gang så er det mye. Personlig så er det meste jeg har vært oppe i" 3770" eller hvordan du vil formulere deg på en kveld. Det skal jeg aldri gjøre igjen, heller ikke de andre.

Det er vanlig å måle alt fra 0.5-2mg per kilo. Du veier. Jeg overlevde nesten 4g på en kveld men skal aldri gjenta det da det er det verste jeg har gått igjennom til nå. Du får heller ikke noe ut av det hold deg til doseringer som samsvarer din kroppsvekt
Væl mye i en stk, men kan jo tenkes TS har 4 venner som er like/blir like svidd
Anonym bruker
"Lettet Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv en halv pille er ca. 20mg mer enn anbefalt, om du tar det helt uten toleranse og ikke nær slektning av feite Kåre.
Ja. En halv tablett burde være mer enn nok for de aller fleste.

Håper du ikke skal ta alle alene.
Ja men det varierer hvor mye mdma det er i knips noen har bonding mellom speed heroin og mdma og mye annet også. Og sikkert mye annet fyllmasse for at det skal se mer ut. Har spist 12 supermann minst på en kveld de var ikke store . Men helt vanlig størrelse på . Husker ikke mg.
Vei 1 pille. Og doser som 1 slik ecstasy er ren MDMA. Beste å tryggeste måten å ta på, du kan alltid ta mer
Sitat av supranaut Vis innlegg
Jeg pleier å regne 1-2 miligram virkestoff per kg kroppsvekt (matematikk for viderekomne) ut ifra hvor sterk effekt jeg ønsker når jeg doserer. Selv veier jeg 90kg så 280mg hadde for meg vært over 3mg virkestoff per kilogram kropp og sannsynligvis vært litt i sterkeste laget. Jeg hadde definitivt overlevd--dog med umiddelbar kvalme, gnissekjeve, tallerkenøyne, krympepikk. Det er nok mindre trygt om man er f.eks. en jente på 50kg. (Nesten 6mg virkestoff per kilogram menneske og det dobbelte av 'komfortgrensen')
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke noe gøy, da lander man etter noen timer og føler seg helt fin, også har man en behagelig afterglow dagen etterpå.

Det er jo mye bedre å lande 2 timer senere, nesten gråte også våkne dagen etterpå med et ønske om legalisering av aktiv dødshjelp

Kødder selvfølgelig, hør på han her, du kommer ikke til å angre

Hvis ikke det er tilfredsstillende nok så fyr på med litt speed, selvom det ikke er så bra det heller.