Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1056
Prøvde å ta 3 patroner med lystgass idag uten luft imellom. Han jeg satt med sa jeg fikk blå lepper, falt bakover og fikk et anfall og spasma.

I mitt hode ble jeg transportert til helt andre deler/ tider av livet. Ikke nødvendigvis mitt eget. Når jeg omsider kom tilbake etter 30 sec eller så ble jeg helt forvirret over hvor jeg var og skjønte plutselig at jeg hadde hatt et slags breakthrough på lystgass. Jeg tror dette var et epileptisk anfall av hypoksi, og risikoen for plutselig død er da svært høy. Var med andre ord nær døden ista.


Changa

Jeg har fått en liten pose changa. Hvordan bør det røykes, og trenger jeg maoi?
Changa skal fint kunne røykes på pipe eller bong. Bruk minst mulig flamme og ikke trekk for hardt. Du kan evt legge noe aske, urter eller tobakk på toppen slik at du ikke brenner så mye.
Changa skal inneholde maoi fra før. Det skal sies at folk ofte blander begrepet changa og enchanced leaf, som derimot ikke inneholder maoi.
Tok et testttekl på pipe. Liten mengde. Følte en effekt, og ble helt rolig. Glad. Verden er mye mer okei nå.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lystgass er dødelig og det er uhyre viktig å sørge for minst 50/50 lg/oksygen for å ikke forårsake hjerneskade og død.

Changa røyker du på bong eller pipe men er heller ikke noe å kødde med i store mengder
Tenker jeg skal avvente med changa til i morgen. Har ikke sovet noe i natt. Tenker da å fyre på og gjøre det skikelig. Vet at det ikke er noe å kødde med, har vært veldig spent på dette. Men ønsker jo å nå hele veien gjennom, når jeg skal teste dette denne ene gangen. Full on breaktrhough dmt trip liksom.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Tenker jeg skal avvente med changa til i morgen. Har ikke sovet noe i natt. Tenker da å fyre på og gjøre det skikelig. Vet at det ikke er noe å kødde med, har vært veldig spent på dette. Men ønsker jo å nå hele veien gjennom, når jeg skal teste dette denne ene gangen. Full on breaktrhough dmt trip liksom.
Vis hele sitatet...
Skal du helt igjennom bør du vente til i morgen ja
Blir fort en rotete opplevelse om man er sliten.
Jeg spontanfyrte ei feit pipe. Og rett etter utblåsing klarte jeg på sett og vis å klemme i meg en patron med lystgass. Jeg har ikke ord nå. Er sliten. Kan fortelle siden.