Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3884
hest er best
epledisco's Avatar
Vi tenkte og ta oss en guttetur til Hellas i sommer og da nærmere bestemt Kos. Vi har sett litt rundt på diverse hoteller men det er jo selvfølgelig litt vanskelig å vite om det bare ser bra ut på bildene eller om det faktisk er bra. Poseidon hotell er foreløpig det mest aktuelle, noen som har erfaringer derfra eller andre hotell på kos? Vil gjerne også høre tips om utesteder, eller ting som er verdt å få med seg!
Dropp å legg gutteturen til Kos og andre partysteder. Har selv vært på 2 slike turer og et dryss av andre gutteturer. Min erfaring er definitvit at partyturene er oppsrkytt mas, mens andre turer hvor man har mulighet til å gjøre mer enn bare fyll og faen, er 100 ganger bedre. Fyll og fest kan man gjøre overalt, velg et sted man kan gjøre andre ting også
Hvis det eneste man er på jakt etter er fyll og faen så er vel kos like bra som noe annet
Vel, når det kommer til utestedene i kos så ligger alle i en gate som er formet som en deformert firkant. Det tar uansett ikke lange tiden å gå forbi alle utestedene.

Mitt inntrykk var at de fleste "steke folka" hang på West pga ymse Paradise Hotel deltagere var "bartendere" der. Og da kostet det selfølgelig penger å komme inn.
Om det er noe du liker er opp til deg.

Cactus var vel det stedet jeg besøkte mest. Det ligger i den gaten som går langs ruinene, så om du må mige, så er det fort gjort å klatre over gjedet. (dette er noe alle gjør)
De fleste utestedende har også sitt eget sted på stranden med bar, solsenger ovs. Cactus sitt sted heter Tylø Sand. Det er somregel der de fleste norske/svenske menneskene er å oppdrive. De som jobber der er veldig hyggelige, og det er kult å møte de samme bartenderne når man stikker ut på kvelden.

Det er egentlig ikke så mye å forklare om barstreet, det beste er bare å sjekke ut de forskjellige stedene og finne noe du liker.
Bestill en fishbowl fra Catctus med kiwismak. Koster 40/45 euro, så hvis dere er 4 stykker er det en grei måte å få i seg litt alkohol rimlig på byen. I motsetning til å kjøpe drinker.

Personlig hadde jeg det kult da jeg var der ifjor, men det er pga alle de jeg reiste med dro opplevelsen opp. Har ikke vært på noen andre partyøyer/byer men er 100% sikker på at det finnes bedre alternativer. Snakket med en bartender som sa at Kos blir bare dårligere og dårligere for hvert år.
Men nå er ikke jeg akkurat den typiske paradise/basket-singlet/ed-hardy fyren heller.

Dra med gode venner så vil du få det morro !
Nå har jeg ikke vært der nede på veldig mange år, men ifølge endel kompiser som har jobbet der i mange år har kos tapt seg veldig.
hest er best
epledisco's Avatar
Trådstarter
Takk for svar! Veldig kjekt å høre om de forskjellige stedene, så vi har et utgangspunkt når vi kommer ned Men hvis det er som dere sier at kos er blitt dårligere, hvilke steder er det da som fortsatt holder mål? Og selvom partyturer fort kan bli mas (Wessa) er det nok det som var planen denne gangen!
Var på guttetur til Kos i fjor sommer, anbefales på det sterkeste! Vi på lå St. Constantin, veldig greit hotel egentlig. Veldig trivelig han som var bartender, og ble en del fors på den baren der. Vi hang mest på Cactus, var ikke innom West, bare klyser der
hest er best
epledisco's Avatar
Trådstarter
Hvor langt unna strand og sentrum lå dette? Og hvor viktig er nærheten til de to tingene?
Nerd på deltid
Jeg har da vært på Kos en gang, men vi var da ikke i Kos City. Vi var i en liten by (tror jeg i hvertfall) en 20-30min unna Kos City kallt Kardamena. Her har de også selfølgelig en bargate, og faste dager med foam party og (massefargersomlyser i blacklight fest)! Vi var faktisk aldri innom Kos City på de 9 dagene vi var der, i hovedsak fordi vi likte oss så godt i Kardamena. Så anbefaler å sjekke det ut

Kan sjekke ut denne siden.
Sist endret av Tychol; 29. mai 2012 kl. 19:59. Grunn: Fant en relevant link
en unge med downs
comRade's Avatar
Var i Kos på guttetur i fjor. Stedet å være om dagen er Tylö Sand - og på kvelden er det Cactus! Tylö Sand starter festen når de åpner klokka 10:00 og det er høy partyfaktor der hele dagen med svære høytallere som dunker høy musikk ut over stranda hele dagen! Bestill gjerne "Wake-up-call" på Tylö. Egg og bacon, en flaske vann og en lysterine-shot. Hehehe, fy faen det smakte pu! (Lysterine-shotten altså.) Maten er god.
Cactus var bare jævlig kult, bartenderne er kule, sjefen der - Kostas - er dritkul og det er 2-for-1 til klokka er 01:00 eller noe sånt! Eneste jeg virkelig savnet på Kos var et sted man kunne danse fra seg skikkelig uten at det ble FOR trangt. Det er mange små utesteder samlet på et sted, men vilt er det og kult blir det nok uansett!

PS: Du kommer til å bli drittlei gatebarna, men sånn er det jo uansett hvor i utlandet man er. Pass på første dagen iallefall. Jeg våknet opp med tomme lommer og 9 sånne lys-armbånd oppover hele armen som de hadde klart å lurt meg til å kjøpe dagen før.
Sist endret av comRade; 29. mai 2012 kl. 20:43.
hest er best
epledisco's Avatar
Trådstarter
Takk for svar! Tror det blir en bra tur
Sitat av comRade Vis innlegg
Egg og bacon, en flaske vann og en lysterine-shot. Hehehe, fy faen det smakte pu! (Lysterine-shotten altså.) Maten er god.
Vis hele sitatet...
Hva er lysterine? Smaker ikke som listerine, munnskyllevannet vel? ^^
foreslår en tur til laos, vang vieng. Check it out!
hest er best
epledisco's Avatar
Trådstarter
Tror nok vi er ganske fastlåst på Hellas, dog det er mulig vi drar til Herssa eller Ios istedenfor Kos. Fortsatt litt usikre der. Får heller sjekke ut Laos neste år!
Om målet ikke er bestemt allerede så flytt turen til Rethymno på Kreta. Fantastisk party by, men med større andel av lokale studenter og lignende. Du slipper for eksempel at servitøren trør i med rosenborgsangen for å få mer tips.
Sitat av epledisco Vis innlegg
Tror nok vi er ganske fastlåst på Hellas, dog det er mulig vi drar til Herssa eller Ios istedenfor Kos. Fortsatt litt usikre der. Får heller sjekke ut Laos neste år!
Vis hele sitatet...
Ser den, vi alle må vel gjennom det engang. Been there

Du får PM'e meg om noen tips angående reise til evt sør asia hvis det noen gang blir aktuelt Have fun!
hest er best
epledisco's Avatar
Trådstarter
Da er reise bestilt til kos! Vi skal bo på Kosta Palace, noen som har erfaring derfra?
Hu her er i kos FB profilen
Bloggen hennes (bilder av kos)

Album av kos

Ser ganske fett ut der!! og jeg tror det er lett og dra med seg ei blondine på hotelrommet !!


PS:Ikke bli kåte nå GUTAR
Sist endret av wizhl; 4. juni 2012 kl. 00:12.