Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 895
Hei folkens!
Soner en dom med fotlenke på 30 dager også tok de urinprøve av meg første dag og sånn halveis i soningen, det jeg lurer på er om tch verdiene vil være lavere nå enn da jeg først ga urinprøven, jeg har røyket ca 5joints over en periode på 1-2 år og etter første urinprøve har jeg tatt en joint på kveldene
det jeg lurer på er om verdiene fra testen jeg tok nå, vil være lavere enn første urinprøve? ettersom jeg har jekket det ned veldig vil jeg jo også tro at nivåene synker? tusentakk for svar!
Anonym bruker
"Misunnelig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
U b r u k e l i g o r d l e g g i n g.
Trådstarter
30 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
U b r u k e l i g o r d l e g g i n g.
Vis hele sitatet...
beklager det mr perfect hva var det du ikke skjønte?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde du sluttet helt, hadde jo nivåene dine synket. Men siden du har foresatt å røyke hver kveld, så er den jo bare på stedet hvil?
Im i right?
Trådstarter
30 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde du sluttet helt, hadde jo nivåene dine synket. Men siden du har foresatt å røyke hver kveld, så er den jo bare på stedet hvil?
Im i right?
Vis hele sitatet...
er basically det jeg lurer på.. jeg røyket 5 om dagen hver dag, er det mulig at den er like høy når jeg går ned til 1?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde du sluttet helt, hadde jo nivåene dine synket. Men siden du har foresatt å røyke hver kveld, så er den jo bare på stedet hvil?
Im i right?
Vis hele sitatet...
Leste litt på rusinfo hvor det er en som spør om samme spørsmål, svaret de fikk var:

På det første spørsmålet: Ja, da vil nivåene begynnes å synke. Det vil ta ca 4-6 uker. Det kommer an på hvor mye som ble brukt i den pserioden det ble brukt daglig. I noen tilfeller kan det gå raskere, i andre tilfeller tar det lengre tid.

så jeg vil jo tippe at 2 urinprøven vil vise noe mindre verdier enn min første urinprøve?
Sist endret av fresj1; 18. januar 2024 kl. 17:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sonet 21 dager med fotlenke.

Ble sagt de kunne ta stikkprøver, men skjedde aldri. Kun urin og blåseprøve ved oppstart og en blåseprøve ved planlagt oppmøte ved KO ca midt i soning.
Sitat av fresj1 Vis innlegg
Hei folkens!
Soner en dom med fotlenke på 30 dager også tok de urinprøve av meg første dag og sånn halveis i soningen, det jeg lurer på er om tch verdiene vil være lavere nå enn da jeg først ga urinprøven, jeg har røyket ca 5joints over en periode på 1-2 år og etter første urinprøve har jeg tatt en joint på kveldene
det jeg lurer på er om verdiene fra testen jeg tok nå, vil være lavere enn første urinprøve? ettersom jeg har jekket det ned veldig vil jeg jo også tro at nivåene synker? tusentakk for svar!
Vis hele sitatet...
Mulig du må inne en tur, ikke greit å ruse seg under soninga
Trådstarter
30 2
Sitat av Opponent Vis innlegg
Mulig du må inne en tur, ikke greit å ruse seg under soninga
Vis hele sitatet...
Jeg vil tippe det blir en bot på slutten av soningen ettersom det tar 2 uker for å få svar på urinprøve, da er jeg ferdig med lenken, rusinfo mente ihvertfall nivåene ikke ville være like høye som første urinprøve ettersom jeg dempet ned fra 5 til 1 joint men jeg har ikke tenkt til å fortsette med dette.

Sitat av Opponent Vis innlegg
Mulig du må inne en tur, ikke greit å ruse seg under soninga
Vis hele sitatet...
vil jo også legge til at jeg prøvde å vanne ut urinen også. drakk veldig mye vann gjennom dagen og pisset nesten ren vann hos KO
Sist endret av fresj1; 18. januar 2024 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av fresj1 Vis innlegg
Jeg vil tippe det blir en bot på slutten av soningen ettersom det tar 2 uker for å få svar på urinprøve, da er jeg ferdig med lenken, rusinfo mente ihvertfall nivåene ikke ville være like høye som første urinprøve ettersom jeg dempet ned fra 5 til 1 joint men jeg har ikke tenkt til å fortsette med dette.



vil jo også legge til at jeg prøvde å vanne ut urinen også. drakk veldig mye vann gjennom dagen og pisset nesten ren vann hos KO
Vis hele sitatet...
Nivåene vil sikkert være noe lavere. Spørsmålet er jo om de vil synke så lavt som man kan forvente ved ingen røyking? Det tviler jeg på.
Sist endret av Passiv; 19. januar 2024 kl. 08:57. Grunn: Skrivefeil
Trådstarter
30 2
Sitat av Passiv Vis innlegg
Nivåene vil sikkert være noe lavere. Spørsmålet er jo om de vil synke så lavt som man kan forvente ved ingen røyking? Det tviler jeg på.
Vis hele sitatet...
Kriminalomsorgen vil bare se etter om de er lavere enn første urinprøve, mer graver de ikke men har ikke tenkt å røyke noe mer uansett.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
30 2
Ingenting skjedde