Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1099
Er det trykt og ta 630 mg elvanse?
Umulig og svare på da det er inviduelt. Drugs kan alltid føre til uønskede og farlige effekter.


Det jeg kan si er at jeg har tatt doser langt høyere en det der. Dosen er en normal til lav dose for en aktiv speedfreak som ikke er vandt til å bruke søppel.
Trådstarter
49 1
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Umulig og svare på da det er inviduelt. Drugs kan alltid føre til uønskede og farlige effekter.


Det jeg kan si er at jeg har tatt doser langt høyere en det der. Dosen er en normal til lav dose for en aktiv speedfreak som ikke er vandt til å bruke søppel.
Vis hele sitatet...
Er aduvanz søppel?
Jeg spår en helvetes nedtur ihvertfall.
Lisdexamfetamin (aduvanz/elvanse) har ett tak på hvor mye som blir omgjort til dexamfetamin omgangen, det aktive stoffet. Nøyaktig hvor mye du må opp i for å treffe dette taket vet jeg ikke og det er nok ganske individuelt, men en dose som overstiger dette vil kun i bestefall forlenge rusen, ikke gjøre det mer intenst.

Jeg tipper at 630mg er godt over dette taket.
Sist endret av Alge; 22. desember 2023 kl. 00:55.
En slik dose ville iallefall gitt meg hjertestans spår jeg.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Umulig og svare på da det er inviduelt. Drugs kan alltid føre til uønskede og farlige effekter.


Det jeg kan si er at jeg har tatt doser langt høyere en det der. Dosen er en normal til lav dose for en aktiv speedfreak som ikke er vandt til å bruke søppel.
Vis hele sitatet...
Seriøst? Har du brukt så høye doser med rent virkestoff? Må man ikke ha en helvetes toleranse isåfall? Flere år med speeding liksom?
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Seriøst? Har du brukt så høye doser med rent virkestoff? Må man ikke ha en helvetes toleranse isåfall? Flere år med speeding liksom?
Vis hele sitatet...
Uten at jeg skal snakke for han, så tror jeg innlegget mitt forklarer dette ganske greit. Etter å ha søkt litt så virker det som folk mener de treffer dette "taket" der de ikke får mer effekt på ca 200 - 300mg
Sitat av Alge Vis innlegg
Uten at jeg skal snakke for han, så tror jeg innlegget mitt forklarer dette ganske greit. Etter å ha søkt litt så virker det som folk mener de treffer dette "taket" der de ikke får mer effekt på ca 200 - 300mg
Vis hele sitatet...
Har du noen kilde på dette? Aldri hørt om før og klarer ikke å finne noe informasjon på at dette stemmer.
Om det er trygt å ta 630mg? Tja tror ikke du dauer men ubehagelig blir det nok.
LD50 testa på mus
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok 5-6 x 70mg på likt. Endte med at jeg spydde etter en god stund. På grunn av toleranse så var det veldig lite effekt, men for å prøve å svare på spørsmålet ditt; nei, det er ikke trygt sånn helt uten videre, og for meg virket det ikke å ta 5x70mg av en eller annen grunn heller.

Jeg har dog tatt 500mg helt ren racemisk amfetamin fra apoteket uten problemer, det tilsvarer en del mer enn 680mg Aduvanz
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
En slik dose ville iallefall gitt meg hjertestans spår jeg.
Vis hele sitatet...
Uhm, speedfreakere tar ofte 0.2g-0.5g amf i ett skudd som er 200-500mg.

Så 635 mg aduvanz er ikke så insane mye egentlig. Husk at det er ikke like mye deks i den som i en attentin eller metamina. Jeg får dette på resept så det vet jeg.

[IMG][/IMG]

Her ser vi at 70 mg=20mg deksamfetamin.

Det betyr jo at 700mg lisdeksamfetamin=200mg deksamfetamin altså en kvarting nesten med ren speed.
Sist endret av Kusetjuv; 22. desember 2023 kl. 12:17.
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Uhm, speedfreakere tar ofte 0.2g-0.5g amf i ett skudd som er 200-500mg.

Så 635 mg aduvanz er ikke så insane mye egentlig. Husk at det er ikke like mye deks i den som i en attentin eller metamina. Jeg får dette på resept så det vet jeg.

[IMG][/IMG]

Her ser vi at 70 mg=20mg deksamfetamin.

Det betyr jo at 700mg lisdeksamfetamin=200mg deksamfetamin altså en kvarting nesten med ren speed.
Vis hele sitatet...
Speedfreakere bruker også stort sett gateamf som har en gjennomsnittlig renhet på ca par å tyve prosent. 22% av 500 er ca 110mg.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Uhm, speedfreakere tar ofte 0.2g-0.5g amf i ett skudd som er 200-500mg.

Så 635 mg aduvanz er ikke så insane mye egentlig. Husk at det er ikke like mye deks i den som i en attentin eller metamina. Jeg får dette på resept så det vet jeg.

[IMG][/IMG]

Her ser vi at 70 mg=20mg deksamfetamin.

Det betyr jo at 700mg lisdeksamfetamin=200mg deksamfetamin altså en kvarting nesten med ren speed.
Vis hele sitatet...

Der forsvant min kompetanse. Det visste jeg faktisk ikke. Da er 200 mg en ganske ekstrem dose.
Jeg hadde aldri i livet tatt sjans på 70mg aduvanz x 10. Det er en grunn til at man skal følges opp med EKG av hjertet og blodprøver.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har tatt 3000mg aduvanz sen igår torsdag, Går bra med meg, men er et gammelt speedfreak. Tung puls og kan ikke sovne. ��