Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2306
Datteren min på 2 kom plutselig med disse, som etter et besøk lå på gulvet🤔🤔

Litt ru på overflaten og ikke noe merke/symbol/bokstaver/tall.

På forhånd takk!

https://ibb.co/LQCSgY1

https://ibb.co/SfG2n1J
Anonym bruker
"Sint Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ligne på Rivotril
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ligner veldig på rivotril!
Ligner mer på Rohypnol/Flunitrazepam pågrunn av grønnskjæret i dem
Håper du ikke lar den personen komme på besøk igjen. Kunne fort endt jævlig ille. Jævla idiot den typen/dama
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er rivotril, veldig sterke nedsløvende tabletter for rus. Flaks datteren din ikke svelget noen! Hold vedkommende som var på besøk langt unna hjemmet ditt i fremtiden
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Ligner mer på Rohypnol/Flunitrazepam pågrunn av grønnskjæret i dem
Vis hele sitatet...
Seriøst? Vet du egentlig hvordan 1mg rohypnol ser ut? Grønnskjær du liksom… 1mg rohypnol er VELDIG grønne og de har en heeelt annen form en dette. Finnes så vidt jeg vet ingen runde piller med grønnskjær som inneholder flunitrazepam, så hvor i alle dager har du det fra?


Hvis pillene har fått litt slitasje eller fuktskader så kan det være vanskelig å se om det står noe på pillene, men det er ingen andre piller med det designet som er vanlig så man kan egentlig gå ut i fra at dette er Rivotril, hvis ikke så er det flunitrazepam men kjangsen for det er veldig liten.

2mg Rivotril har ett lite 2-tall i midten, og så finnes det en annen type Rivotril der det står Roche med ett 2-tall nedenfor.
På flunitrazepam står det Roche med en liten sirkel og ett 2-tall inni. Både 2mg Rivotril og 2mg flunitrazepam er hvite piller.
Det finnes også 0.5mg Rivotril, disse har ett lite hint av beige/gul/oransje i fargen og det står Roche 0.5mg på dem.
Sist endret av DrDeath; 12. desember 2023 kl. 00:14.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Umulig å si hva slags tabletter og virkestoff det er uten en profesjonell analyse, da det florerer av illegale tabletter og etterligninger som potensielt kan inneholde hva som helst. Jeg registrerer at overflaten på tablettene ser rar ut, som om den er ru, delvis oppløst eller full av prikker.

Både 2 mg Rivotril og 2 mg Rohypnol – legale som illegale etterligninger – ser helt like ut i farge, form og med delekrysset på baksiden.
På nevnte tabletter står det også «Roche» med et totall under på fremsiden (Rivotril med prikk på hver side av 2-tallet, Rohypnol med 2-tallet inni en sirkel). Tablettene barnet ditt fant mangler dog dette, og jeg aner ikke hva annet som kan ligne. Leit at potensielt farlige tabletter slenger rundt uten at man vet det.
Synes det ser ut til at de har vært eksponert for fukt en stund, og tenker fort vekk det kan være årsak til at de er ru.
Du har ikke hatt en "prepper" eller noen som er redde for atomkrig på besøk?

Synes det ikke ligner på rivotril. Mangler merking og det er feil farge!

Men Jodix derimot.
Middel mot radioaktiv forgiftning.
Nesten 99%sikker
Sist endret av Stearinlys; 12. desember 2023 kl. 10:08. Grunn: Tillegg
Stearinlys har rett i at det der ikke er Rivotril.
Det skal stå f.eks. en liten "2" (for 2mg) på motsatt side av delestrek-siden. Videre er de gusjne i fargen hvor Rivotril er helt hvite. At de er ru kan tyde på at noen har hatt de i munnen, men også fuktskader eller dårlig pressede tabletter.
Det blir nok bare vill gjetting med mindre du sender de inn til lab
Sist endret av supranaut; 12. desember 2023 kl. 10:36.
Jeg ville spurt vedkommende som har vært på besøk(om du vet hvem som mest sannsynlig har mista dem da) jeg vil tippe på rivotril. Ser at de er litt ruglete og lett misfarga, men det skyldes trolig litt fukt og at de har ligget en stund. Ser noen skriver at det ligner på jodix, det stemmer også. De ser lik ut som rivotril på den siden som har kryss og er blanke på den andre siden. Men de er også helt hvite å har heller ikke den ruglete overflaten. De er også litt mindre enn riv. Nesten umulig å si hvem av dem det er utifra bildene, da den ruglete overflaten, lette misfarginga og «slitasjen» uansett ikke stemmer med noen av dem(når de ikke er gamle eller fuktskadd er både riv og jodix glatte og hvite) å siden de ser litt gamle og fuktskadd ut kan like gjerne 2 tallet eller roche stemplinga være slitt vekk. Er de illegale kan det jo egentlig inneholde hva som helst. Men ville tatt en runde med besøk å spurt, hadde noen mista noe på gulvet mitt(å da særlig riv som ikke smaker medisin men bare litt søtt) slik at de var innen rekkevidde for babyen min(pelsbaby, men like fullt) så hadde jeg blitt alvorlig voldelig.
Kan ikke skjønne at noen skulle knarkepakke et par jodixtabletter som dem springer rundt med i baklomma.
Sitat av Sitronflaske Vis innlegg
Jeg ville spurt vedkommende som har vært på besøk(om du vet hvem som mest sannsynlig har mista dem da) jeg vil tippe på rivotril. Ser at de er litt ruglete og lett misfarga, men det skyldes trolig litt fukt og at de har ligget en stund. Ser noen skriver at det ligner på jodix, det stemmer også. De ser lik ut som rivotril på den siden som har kryss og er blanke på den andre siden. Men de er også helt hvite å har heller ikke den ruglete overflaten. De er også litt mindre enn riv. Nesten umulig å si hvem av dem det er utifra bildene, da den ruglete overflaten, lette misfarginga og «slitasjen» uansett ikke stemmer med noen av dem(når de ikke er gamle eller fuktskadd er både riv og jodix glatte og hvite) å siden de ser litt gamle og fuktskadd ut kan like gjerne 2 tallet eller roche stemplinga være slitt vekk. Er de illegale kan det jo egentlig inneholde hva som helst. Men ville tatt en runde med besøk å spurt, hadde noen mista noe på gulvet mitt(å da særlig riv som ikke smaker medisin men bare litt søtt) slik at de var innen rekkevidde for babyen min(pelsbaby, men like fullt) så hadde jeg blitt alvorlig voldelig.
Vis hele sitatet...
Jodix er det julskjær i. Og rivotril er 1mm bredere. Så om du klarer å se ut ifra det bildet der at den er 8mm og ikke 7mm så er du god.


De er ikke så slitte at 2tallet med prikkene hadde vært borte.

Letteste måten å finne ut om det er rivotril er å kjøpe en urinprøve. Pisse i glasset og legge en pille oppi det.(såfremt du ikke går på benzo til vanlig)

Sitat av IW2022 Vis innlegg
Kan ikke skjønne at noen skulle knarkepakke et par jodixtabletter som dem springer rundt med i baklomma.
Vis hele sitatet...
Staten mener vell at vi skal ha minst 5 pr person i umiddelbar nærhet hjemme.

Møtte engang en som gikk med en sekk uansett hvor han var. Med sitteunderlag, sag og dopapir.
Sist endret av Stearinlys; 12. desember 2023 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Ligner mer på Rohypnol/Flunitrazepam pågrunn av grønnskjæret i dem
Vis hele sitatet...
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Jodix er det julskjær i. Og rivotril er 1mm bredere. Så om du klarer å se ut ifra det bildet der at den er 8mm og ikke 7mm så er du god.


De er ikke så slitte at 2tallet med prikkene hadde vært borte.

Letteste måten å finne ut om det er rivotril er å kjøpe en urinprøve. Pisse i glasset og legge en pille oppi det.(såfremt du ikke går på benzo til vanlig)



Staten mener vell at vi skal ha minst 5 pr person i umiddelbar nærhet hjemme.

Møtte engang en som gikk med en sekk uansett hvor han var. Med sitteunderlag, sag og dopapir.
Vis hele sitatet...
Er ikke sikker på at det vil fungerer å gjøre det, det er vell metabolitter av stoffet som gir utslag, disse kan være noe helt annet enn det stoffet man putter i seg. Rivotril er i tillegg den benzoen det er vanskeligst å påvise på grunn av dens unike metabolitt, men kudos for å påpeke at dette potensielt kan være Jodix. Var ikke klar over at det fantes flere relativt vanlige tabeletter med «akkurat» dette utseende.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ikke sikker på at det vil fungerer å gjøre det, det er vell metabolitter av stoffet som gir utslag, disse kan være noe helt annet enn det stoffet man putter i seg. Rivotril er i tillegg den benzoen det er vanskeligst å påvise på grunn av dens unike metabolitt, men kudos for å påpeke at dette potensielt kan være Jodix. Var ikke klar over at det fantes flere relativt vanlige tabeletter med «akkurat» dette utseende.
Vis hele sitatet...

Funker med kokain,amfetamin,alprazolam og diazepam. Tester alle 4 uavhengig av værandre.

At det funker 100% med klonazepam kan jeg ikke si. Men siden det har funket med de fire jeg har testet så regner jeg med det.


Absolutt! Pillesøket til felleskatalogen er også veldig bra!

Selv om jeg jeg også har sånne jodix her hjemme.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Jodix er det julskjær i. Og rivotril er 1mm bredere. Så om du klarer å se ut ifra det bildet der at den er 8mm og ikke 7mm så er du god.
Vis hele sitatet...

Det er ikke det minste gulskjær i jodixen vi har i huset iallfall, den er kritt hvit. Kjøpt på norsk apotek da, så mulig det er noe fargeforskjell etter hvor de kommer fra dersom du har sett med gulskjær. Men de vi har i huset er dønn hvite. Nei jeg greier ikke se størrelsen nøyaktig fra bilde, opplyste bare om at jodixen er litt mindre, i tilfelle vedkommende ville sjekke størrelse opp mot en jodix men doseringa på jodix i tilfeller hvor man burde ta dem er 1 pr person.. så å gå rundt med flere stykk i sølvpapir er en smule spesielt. Så tipper fortsatt på rivotril, ser slitt nok ut til at merke kan være slitt vekk for meg, å uansett er en veldig stor andel av riven i omløp hjemmepressa, å da er det mange som dropper merking i det hele tatt, da har de bare kryss på den ene side, og ingen ting på den andre. De siste 5 gangene jeg har kjøpt har jeg fått sånne(dog med riktig virkestoff og mengde av det).
Sist endret av KjemikalieX; 13. desember 2023 kl. 21:31. Grunn: Fikset sitat
Galenika rivotril har så vidt jeg husker kryss uten noen annen merking.
Anonym bruker
"Orange Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Ligner mer på Rohypnol/Flunitrazepam pågrunn av grønnskjæret i dem
Vis hele sitatet...
Sitat av Passiv Vis innlegg
Galenika rivotril har så vidt jeg husker kryss uten noen annen merking.
Vis hele sitatet...
Det er ett lite 2-tall i midten på alle Rivotril fra Galenika, men det er lite synlig hvis pillene har fått litt slitasje.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan få tablettene testa hos Rusmiddelanalysetjenesten
Anonym bruker
"Orange Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
O

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan få tablettene testa hos Rusmiddelanalysetjenesten
Vis hele sitatet...
Hvis du bor i Oslo, ja.
Supert tilbud da, vi trenger det flere andre plasser i landet også!