Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 758
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som har opplevd å ha fått seratoninsyndrom? Isåfall hva slags symptomer fikk du og er det mulig å få det gjennom amfetamin? Har bare lagt merke til at når jeg tar store doser med amfetamin eller mdma får jeg rykninger i kroppen og stemmer i hodet før jeg legger meg. Høres rart ut hehe

Er serotoninsyndrom farlig vis man evt får det ofte? Skjønner ikke helt hva slm skjer
Anonym bruker
"Øm Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som har opplevd å ha fått seratoninsyndrom? Isåfall hva slags symptomer fikk du og er det mulig å få det gjennom amfetamin? Har bare lagt merke til at når jeg tar store doser med amfetamin eller mdma får jeg rykninger i kroppen og stemmer i hodet før jeg legger meg. Høres rart ut hehe

Er serotoninsyndrom farlig vis man evt får det ofte? Skjønner ikke helt hva slm skjer
Vis hele sitatet...
Hvis du hører stemmer ville jeg kanskje holdt meg unna.
Høre stemmer som i hallusinasjoner vs serotoninsyndrom er vel ikke helt likt eller..?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som har opplevd å ha fått seratoninsyndrom? Isåfall hva slags symptomer fikk du og er det mulig å få det gjennom amfetamin? Har bare lagt merke til at når jeg tar store doser med amfetamin eller mdma får jeg rykninger i kroppen og stemmer i hodet før jeg legger meg. Høres rart ut hehe

Er serotoninsyndrom farlig vis man evt får det ofte? Skjønner ikke helt hva slm skjer
Vis hele sitatet...

Det lover jo ikke bra.

Når du sier store doser amfetamin, når sov du sist? Når spiste du mer enn to bananer sist?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Det lover jo ikke bra.

Når du sier store doser amfetamin, når sov du sist? Når spiste du mer enn to bananer sist?
Vis hele sitatet...
Døør prøvde å få i meg noe mat vis det var det du tenkte på. Men sist jeg sov er vel kl 05:00 også til kl 10 og litt mer. Tror jeg tok sånn 160mg kanskje
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Høre stemmer som i hallusinasjoner vs serotoninsyndrom er vel ikke helt likt eller..?
Vis hele sitatet...
Nei tenker jo heller at jeg var på grensa til psykose men det står så mye rart på nettet
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du hører stemmer ville jeg kanskje holdt meg unna.
Vis hele sitatet...
Joda men har skjedd så mange ganger så jeg tenker bare at oppturen er verdt det. Har ikke endt i en sånn psykosepisode enda..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joda men har skjedd så mange ganger så jeg tenker bare at oppturen er verdt det. Har ikke endt i en sånn psykosepisode enda..
Vis hele sitatet...
Men den kommer, få deg en skikkelig pause
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joda men har skjedd så mange ganger så jeg tenker bare at oppturen er verdt det. Har ikke endt i en sånn psykosepisode enda..
Vis hele sitatet...
«Enda» er nøkkelordet der. Skal love det at det er ikke noe å ta noe salto for når du først tøyer strikken sånn at du havner i en. Det er lite morsomt, og du finner ganske fine historier fra folk som har vært i det her på forumet, så gi deg mens leken er god.

Du har bare en hjerne, så ta vare på den.