Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1001
Jeg har inntatt dextroamfetamin (ikke i attentin, eller metamina. Men jeg ekstrakterte dextroamfetamin fra attentin. Hvor mye dexamf som er i ekstrakten er uvist, men en attentin 5mg veier 150mg. Om jeg snorter 25 mg av ekstrakten jeg har, føles det ut som 0.5g speed)
Men til poenget. Sist dose var en VELDIG liten linje for fire-fem timer siden. Følte effekten, god gammel dags speed følelse.

Men her er greien, jeg har ikke brukt noen form for amfetamin på mange år. Untatt den siste perioden.


Sorry for jeg skriver mye, prøver forklare situasjonen så godt som mulig. I sted, følte jeg meg KOK varm i ansiktet, følte en intens svie fra albuen og ned til håndleddet, samt jeg var rød fra albuen og ned. Jeg skyldte meg raskt i kaldt vann, da foravant rødheten, og svien. Varmen i fjeset roet seg litt også (varm i fjeset er en følelse jeg ofte får når jeg har angst)


Kan dette være nedtur? Tenker dere det kan være overdosering?




En ting som jeg kanskje bør nevne. Jeg har brukt 120mg rivotril siden dem fredag 17.Mars. Men n jeg g gikk tom i går, så det KAN vel være benzo abstinens, men jeg gikk på på det en liten periode, og ja, dosene var store. Men de Rivotrilene føltes ikke ut som benzo en gang, dem dempet angst, en liten grad, men effekten var ikke i nærheten av en av noen benzo jeg noen sinne har prøvd, kan umulig ha vært klonazepam når jeg uten toleranse kunne ta fire til åtte stykker om morningen og mer utover dagen med bare en mild beroliget i kroppen?



Uansett, hva tror dere årsaken var til at jeg følte det jeg følte? Nedtur som ga meg angst? Eller hva?
Sist endret av Mannen420; 26. mars 2023 kl. 00:29.
Du har ikke tatt noen overdose med 25mg dexamfetamin, det du har gjort er å bruke benzo som en tulling, det skjer mye rart når man går fra 10-20 rivo om dagen til null, det er ikke godt for hverken huet eller helsa.

God bedring, anbefaler deg å skaffe benzo så fort som mulig slik at du slipper å gå cold turkey, det er ofte nedturene som sliter folk ut.
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Du har ikke tatt noen overdose med 25mg dexamfetamin, det du har gjort er å bruke benzo som en tulling, det skjer mye rart når man går fra 10-20 rivo om dagen til null, det er ikke godt for hverken huet eller helsa.

God bedring, anbefaler deg å skaffe benzo så fort som mulig slik at du slipper å gå cold turkey, det er ofte nedturene som sliter folk ut.
Vis hele sitatet...
Så du tenker det er benzoen? Jeg soner jo nå en dom på åpen soning. Tror ikke de tar det så lett om de finner ut jeg har ruset meg denne perioden. Uansett, brukte rivotril kun 8 dager, null toleranse kunne spise 10 og tenke klart, alt jeg jeg følte når jeg tok de var at muskulaturen var avslappet, var heller ikke rivo følelsen dagen etter. Så tviler på om det en gang var klonazepam om det i hele tatt var benzo.


Men setter pris på svaret og din mening. Kan 8 dager benzo bruk gi alvorlige abstinens? Vet jo dosene jeg nevnte virker store, men hadde du testa de pillene selv, hadde du skjønt hvoe svak de var.