Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 571
Heisann!

Jeg har en aktiv swap avtale på min iphone 13 pro max som fungerer helt fint. Eneste som er at bakskjermen er knust ellers tipptopp stand (128GB)


har 1 år igjen av swap avtalen , opprettet en ny igår så har nå 2 aktive swapavtaler.

har 7188kr igjen om jeg må cashe ut den telefonen.
Noen som vet ca hva jeg kan få for den iphone 13 pro max?
Trådstarter
6 0
Har sitt litt på det, men fått så mye merkelige tilbakemeldinger føler jeg så ble bare litt usikker. skal prøve å få lastet opp et bilde av den også

Første innlegget mitt her, skjønner ikke helt hvordan jeg får lagt inn noe bilde..
Sist endret av alesaver; 24. mars 2023 kl. 14:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av alesaver Vis innlegg
Har sitt litt på det, men fått så mye merkelige tilbakemeldinger føler jeg så ble bare litt usikker. skal prøve å få lastet opp et bilde av den også

Første innlegget mitt her, skjønner ikke helt hvordan jeg får lagt inn noe bilde..
Vis hele sitatet...
Jeg har ofte solgt iPhone på Facebook. Det gikk bra for noen år siden. Dog var det en som kjøpte iPhone en gang og ringte meg etter en halvtime fordi den ikke virket. Den virket da jeg ga den til han, men den hadde vært lenge på Reperasjon så jeg ga han bare pengene tilbake.
Uansett: Nå går det nesten ikke an å selge på Facebook lenger. Mange fake profiler med utenlandske navn. Når en ekte profil kontakter meg stoler jeg ikke på ham selv om han er ekte. Stakkars de med arabiske navn egentlig. Som bor her i Norge og vil kjøpe noe på finn/Facebook. Noen av de falske ser ekte ut først, og så begynner de med svada om Fedex, og et Fedex-bud som skal komme med penger i en konvolutt. Uff, det virket så ekte første gangen jeg opplevde det så jeg trodde på det helt til linken jeg fikk.

I fjor solgte jeg mobilen min her:

https://greenphones.no

Fikk en god pris! Veldig fornøyd.

Håper jeg ga deg noen svar.