Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 834
Skal reise fra kjevik til Oslo på fredag og har ikke kjøpt håndbagasje. Har bare «liten veske under setet» og den minste sekken jeg har er er litt for stor iforhold til norwegian sine mål når d kommer til det. Er det sånn at de pleier å ha sjekk på dette, eller at man må putte veska- sekken oppi et eller annet for å sjekke målene. Takk
Har aldri måttet sjekke om sekken passer i sekkmåleren dems.
Har aldri hatt problem med håndbagasje et par cm mer enn reglene. De står ikke med målebånd og finmåler alle bager, men om man ser på øyemål at den er altfor stor kan det sikkert hende de har noe å måle med og du kanskje blir bedt om å sjekke inn bagasjen.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Har aldri måttet sjekke om sekken passer i sekkmåleren dems.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spør hvor mange ganger har du reist?
Slapp av, det går helt fint. Noe sier meg også at sekken din ikke er en hard firkantet boks, men myk og tøyelig, så den hadde nok fint gått inn i denne test-boksen.

Jeg har aldri vært ute for at Norwegian faktisk sjekker størrelsen på håndbagasjen. De siste fem årene har jeg sikkert flydd et par hundre ganger med Norwegian alene.
Er det en sekk, kan den vel klemmes sammen, såframt du ikke har fyllt den helt full. Selv reiser jeg med en liten ryggsekk uten meis.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Slapp av, det går helt fint. Noe sier meg også at sekken din ikke er en hard firkantet boks, men myk og tøyelig, så den hadde nok fint gått inn i denne test-boksen.

Jeg har aldri vært ute for at Norwegian faktisk sjekker størrelsen på håndbagasjen. De siste fem årene har jeg sikkert flydd et par hundre ganger med Norwegian alene.
Vis hele sitatet...

Ok. Hahahha tusen takk, det er greit. Takk for svar
Jeg har flydd en god del med norwegian, de sjekker nesten aldri. Men har blitt kontrollert en gang, da sjekket de faktisk alle sine håndbagasjer ved gaten. Gikk fint for min del siden man så det på lang avstand og jeg bare puttet nokk til at vekt+størrelse passet i jakka
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Jeg har flydd en god del med norwegian, de sjekker nesten aldri. Men har blitt kontrollert en gang, da sjekket de faktisk alle sine håndbagasjer ved gaten. Gikk fint for min del siden man så det på lang avstand og jeg bare puttet nokk til at vekt+størrelse passet i jakka
Vis hele sitatet...
Åja men reiste du med sekk da eller vanlig håndbagasje som puttes over setet?