Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2265
The Blacklist durer å går, nå i sesong 9. Det burde de ikke gjort.

Jeg var en ivrig fan helt frem til S5-S6. 7 var grei, men der burde de også ha rundet av.
Det som var spesielt med serien var at de åpenbart hadde et "voksent" budsjett. Hver episode hadde, i tillegg til det underliggende premisset,
en avsluttende historie og man fikk følelsen av å se en liten film hver gang. En av seriens viktigste temaer er relasjonen mellom
Raymond Reddington (James Spader) og Elizabeth Keen (Megan Boone). Den spenningen klarte de å holde lenge og dette drev serien fremover.
Den spenningen dabbet kraftig av etter S6.

Nå, mens de tyner serien for siste rest i S9 har de heller ikke det budsjettet de en gang hadde og den allerede tynnslitte handlingen er nå
pakket inn i helt ordinære "klær". Det er visstnok også en S10 på trappene. Trist
Skuespiller prestasjonene er fortsatt gode, og James Spader har alltid vært en favoritt. Mozhan Marnò gjorde en veldig god innsatts de
sesongene hun var med i.

Magien er borte, det skjer med mange serier etter hvert, men blir ekstra trist når de begynner så bra.
Allikevel absolutt hvert å se fra start og så mange sesonger du gidder. De første 1-4 er knall bra.
Som vanlig laster jeg ned det jeg ser. Du får finne ditt der du vill.
Har og sett serien og er av samme oppfatning. Jeg så den ikke ferdig. Ga meg på sesong 5. føler dette blir gjort med nesten alle serier. Og programmer. Ta bare farmen som ett eksempel. Hvor lenge skal dem melke den kua?
Jeg synes blacklist er et b-produkt på lik linje med f.eks csi, sjekk heller ut succession på hbo.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Uenig med din vurdering av The Blacklist. Syns de første 1-4 sesongene holdt høy standard.
Digger succession. Fulgt med hele veien.
Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
Jeg synes blacklist er et b-produkt på lik linje med f.eks csi, sjekk heller ut succession på hbo.
Vis hele sitatet...
Jeg likte den veldig godt. Spesielt begynnelsen.