Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 747
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har følt meg litt off de siste par ukene. Midt i jobbsøkermodus og har hatt en stor omveltning i livet med tanke på at jeg har begynt å trene, gått ned 20 kg, jobber praksis gratis på en vgs der jeg kjenner en del som jobba før. Adhd meds justert riktig og det meste har gått bra de siste 3-4 mnd.

Brukte litt heroin typ en gang den ene uka og 3 dager på rad uka etter. Er allerede i LAR. Men er tre dager nok til å gi meg miniabstinens?

Bare litt nedstemt og slapp, men nok til at jeg blir bekymra for om hodet skal bli deprimert igjen.
Ganske enkelt vil jeg påstå at det kommer ikke til å påvirke deg med mindre du lar det gjøre det. Kanskje du kjenner det litt fysisk, men fortsett med det bra du gjør som trening og jobb så vil du ikke merke serlig fysisk
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3 dager er nok, men siden du er i LAR så burde det gå kjapt over så lenge du tar medisinene som du skal
Hvis du bruker MYE i 3 dager så blir du nok litt fysen på dag 4-5. Men ikke noe værre enn litt snørr og diaré. Hvor mye du har brukt på de 3 dagene har veldig mye å gjøre med om du blir dårlig eller ikke. Mest sannsynlig kommer du ikke til å merke no særlig mye etter 3 dager. Mitt tips er å holde seg unna heroin. Jeg har selv brukt H i 10-15år, anbefaler å holde deg unna.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Hvis du bruker MYE i 3 dager så blir du nok litt fysen på dag 4-5. Men ikke noe værre enn litt snørr og diaré. Hvor mye du har brukt på de 3 dagene har veldig mye å gjøre med om du blir dårlig eller ikke. Mest sannsynlig kommer du ikke til å merke no særlig mye etter 3 dager. Mitt tips er å holde seg unna heroin. Jeg har selv brukt H i 10-15år, anbefaler å holde deg unna.
Vis hele sitatet...
Veit allerede at det smarteste er å holde seg unna, men har hatt en veldig stressende periode nå så jeg falt for fristelsen. Bare litt. Og jeg er jo i LAR og får Buprenorfin 16mg hver dag, men det er ikke dekkende nok for abstinenser synes jeg. Bæsjen var fin og ikke noe mer snørr enn vanlig.

Jeg har hatt mange blodtrykksfall og generell slapphet og dårlig matlyst. Synes det begynner å bli bedre nå men jeg blir nysgjerrig på hva som er bivirkningen av hva. Benzo er det ikke, for det gjør meg rolig men det er fortsatt noe kroppslige plager som den slappheten.
Adhd meds aduvanze og attentin er justert og virker som de skal.

Tror kanskje det bare er psykisk. Store endringer i livet, sover dårlig. Prøver bare å holde rutinene vedlike. Hvis det går galt nå så overlever jeg ikke en runde til tror jeg. På den annen side har jeg en evne til å bli sta som et esel når abstinensene står på som verst.

Begynner i ikke 1 men 2 nye jobber som er ulike alt annet jeg har jobba med før, men jeg har masse kunnskap og erfaring i feltet.

Jeg er så redd for å bli deprimert igjen. De siste 8 årene har jeg jobbet bare 6mnd fulltid. Det kan ikke gå galt nå.

Av en eller annen grunn så får jeg mer russug når ting går bra. Det gikk til helvete sist. Jeg vil faen ikke ende opp som en statistikk