Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 980
Hva har dere gjort med reklamen nå? I hele dag har jeg slitt med at jeg til stadighet får opp reklamesider istedenfor de linkene jeg klikker på. Det gjelder både tråder og kvalitetspoeng. Er dette en ny måte å pushe reklame på oss? Det skjer kun på Freak, ikke på andre nettsteder.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Nei. Er det noen andre som opplever dette?
Jeg har vel ikke opplevd på selve KP linken, men hender det kommer pop up når jeg trykker på noen tråder

Det har forøvrig vart et par dager, kom sammen med reklamen i bunn av siden
Sist endret av 420master; 1. oktober 2021 kl. 22:18.
Ikke sett en eneste reklame her, med unntak av det lille, diskrete banneret helt i bunn.
Jeg har opplevd det 3-4 ganger.

1 gang når jeg trykket på logoen for å komme til forsiden og 2-3 ganger når jeg trykket på den lille pila som tar deg nyeste uleste innlegg i en tråd.

Alle gangene har vært på desktop og det har ikke vært noe synlig banner i nærheten.
Opplevd det samme når jeg trykker på tråder på mobil, plutselig kommer jeg inn på noe reklame.


Edit: Fikk det faktisk nå når jeg trykket ut av tråden ved å trykke på freaklogoen
Sist endret av Jorg; 1. oktober 2021 kl. 22:27.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Ikke sett en eneste reklame her, med unntak av det lille, diskrete banneret helt i bunn.
Vis hele sitatet...
Jeg har heller ikke opplevd unormal reklame den siste tiden, med Firefox på Win10 og Android, ingen adblocker.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg har fjernet annonsebannerne. Gi meg en lyd hvis det fremdeles skjer.

Mods. La denne ligge i Diskusjon. Kun OP og crew kan svare på tråder i Spør Oss.
Sist endret av nso; 2. oktober 2021 kl. 00:07.