Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 842
"Du har alltid to års klagefrist (reklamasjonstid) når du kjøper noe av en profesjonell selger. For varer som ved vanlig bruk er ment å vare mye lenger, kan du klage i fem år."

Jeg kjøpte et Bose QuietComfort 35 QC35 II høretlefoner for rett over 2 år siden.
Disse går for kr. 3000. De er vel å regne som 5 års garanti? Ville bare sjekke her før jeg står på midt om 5 års garanti i butikken
Sitat av user22 Vis innlegg
"Du har alltid to års klagefrist (reklamasjonstid) når du kjøper noe av en profesjonell selger. For varer som ved vanlig bruk er ment å vare mye lenger, kan du klage i fem år."

Jeg kjøpte et Bose QuietComfort 35 QC35 II høretlefoner for rett over 2 år siden.
Disse går for kr. 3000. De er vel å regne som 5 års garanti? Ville bare sjekke her før jeg står på midt om 5 års garanti i butikken
Vis hele sitatet...
2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett. Hvor er det kjøpt?
Du får det ordnet på reklamasjon med mindre det har noen fysisk skadf på seg
Sist endret av random119432; 27. september 2021 kl. 18:27.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du bør jo gjerne skilje mellom garanti og reklamasjon. Og ja, du har nok fem års reklamasjonsrett på dei.