Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1657
Hei,

Noen som har noe god erfaring med kjøp av følgere på twitter?
Linker,priser og "leveringstid" hadde vært fint, finner mye ved første øyekast på Google, men virker for godt til å være sant mye av det.

Er endel nettsider som selger denne tjenesten og jeg lurer derfor på om noen har erfaringer med dette.

- F10
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Min erfaring er at mange er seriøse. De som ligger høyt på Google-resultatene kan du fint kjøpe av. Jeg har kjøpt fra denne: http://fastfacebooklikes.com/ - som da selvfølgelig er legit
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hva er vitsen med fake followers ?
Det er ganske lett å avsløre viss du har falske følgere. Siden det er masse navn som trolig ikke ville fulgt det på ordentlig.
Selv har jeg kun kjøpt followers som spøk til kamerater.. Kjøpe 2500 followers til en kamerat som har 200 fra før og se hvor lenge det går før han merker det.. :P
F10
F10's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Min erfaring er at mange er seriøse. De som ligger høyt på Google-resultatene kan du fint kjøpe av. Jeg har kjøpt fra denne: http://fastfacebooklikes.com/ - som da selvfølgelig er legit
Vis hele sitatet...
Det så egentlig ikke så ille ut, var ikke så ille priser heller :-)


Sitat av bashfoo Vis innlegg
Selv har jeg kun kjøpt followers som spøk til kamerater.. Kjøpe 2500 followers til en kamerat som har 200 fra før og se hvor lenge det går før han merker det.. :P
Vis hele sitatet...
Hvor kjøpte du fra?
De fleste slike leverandører har relativt kort (les: alt fra 20min-2 dager) leveringstid på følgere. Prisen varierer på hvor mange følgere du vil ha
Sist endret av Mesias; 12. april 2014 kl. 15:06.