Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1115
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, si at jeg tar noen striper kokain (0.2-1g) over 1-10 timer. Hvor lenge etter siste stripe er det "trygt" og ta amf da? Er jo rimelig risky å blande disse to, skal vist putte noe sinnsykt med stress på hjerte.

Og andre veien, si at jeg tar noen striper amf (0.1-0.5g) på 1-10 timer, hvor lenge etter siste stripe er det "trygt å ta cola da?

"Trygt" fordi det ikke er trygt og ta noe som helst, men hvor lenge BURDE man MINIMUM vente?

Sitter ikke å sniffer nå, bare lurer -- siden det har hendt at jeg har tatt striper med X på byen og forspill, så på nasj hvor det er striper med Y.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har overlevd dette mange ganger. I mine villere dager bare blandet jeg ut begge deler og kjørte om hverandre flere ganger i uken. Gikk fint, men ikke gjør som meg nødvendigvis.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har overlevd dette mange ganger. I mine villere dager bare blandet jeg ut begge deler og kjørte om hverandre flere ganger i uken. Gikk fint, men ikke gjør som meg nødvendigvis.
Vis hele sitatet...
Kan vel fort bli hjerteinfarkt av å blande de :/ ?
Man bør være ytterst forsiktig uansett, mener nå jeg. Dessverre har man ikke sikre kilder på akkurat hvor skadelig det kan være annet enn personlige erfaringer. Jeg ville holdt meg unna, men sikkert noen her med mer kunnskap enn meg.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ideelt sett burde man ikke ta noe av det. Men hvertfall aldri på likt/samme kveld/periode
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan vel fort bli hjerteinfarkt av å blande de :/ ?
Vis hele sitatet...
Det kan det