Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4734
Liten låt jeg lagde i dag, på en bøffa beat.. dessverre..
https://soundcloud.com/baggyman/dreper-med-nade
Har hørt den to ganger nå. Kul norsk rap.
minner meg om cranky, talent her
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
minner meg om cranky, talent her
Vis hele sitatet...
Ey tusen takk! Kranky, eller Hanz, eller Thomas, er lillebroren min! Vi har rappa i trynet på hverandre siden vi var kids, så rap-stilene våre er naturligvis ganske like! Kult at det ble lagt merke til!

Sitat av Sanjar Vis innlegg
Har hørt den to ganger nå. Kul norsk rap.
Vis hele sitatet...
Fett! Takk, man!
Sist endret av Kreger; 6. september 2019 kl. 23:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kreger Vis innlegg
Ey tusen takk! Kranky, eller Hanz, eller Thomas, er lillebroren min! Vi har rappa i trynet på hverandre siden vi var kids, så rap-stilene våre er naturligvis ganske like! Kult at det ble lagt merke til!

Fett! Takk, man!
Vis hele sitatet...
Kankje flowen er lik, men, og takk for det, så er dere to forskjellige individer og tekstene dine har sin helt egen grunnmur å stå på, den er lettere, om det er positivt eller ei kommer jo ann på smak og hva folk er ute etter. Poenget mitt er at musikken din kan helt fint stå på egne bein mann, good shit.
R.i.p 23.04.2021
Fet! Bra jobbet
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Kankje flowen er lik, men, og takk for det, så er dere to forskjellige individer og tekstene dine har sin helt egen grunnmur å stå på, den er lettere, om det er positivt eller ei kommer jo ann på smak og hva folk er ute etter. Poenget mitt er at musikken din kan helt fint stå på egne bein mann, good shit.
Vis hele sitatet...
Takk ass, det setter jeg pris på å høre!
Syk dope låt kjente meg igjen ass
dope ass, heftig fet shit man! jk.. :P

tror du er inne på no her, bra frem til 2.22 der det plutselig føltes som no garasjegreier..?
vet ikke om det var et forsøk på å lage en 3 min låt el.. hva nå enn det var.
husk at selv om standarder kan googles og blir satt til ditt og datt så må du ikke forholde deg til det når du selv lager noe kreativt, sluttprodukter betyr så mye mer enn å prøve holde seg innafor no rammer folk har finni på.

mulig det er totalt skivebom fra min side, men hvertfall et forsøk på konstruktiv kritikk på noe jeg ser potensiale i, anyways, bra jobba!
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
dope ass, heftig fet shit man! jk.. :P

tror du er inne på no her, bra frem til 2.22 der det plutselig føltes som no garasjegreier..?
vet ikke om det var et forsøk på å lage en 3 min låt el.. hva nå enn det var.
husk at selv om standarder kan googles og blir satt til ditt og datt så må du ikke forholde deg til det når du selv lager noe kreativt, sluttprodukter betyr så mye mer enn å prøve holde seg innafor no rammer folk har finni på.

mulig det er totalt skivebom fra min side, men hvertfall et forsøk på konstruktiv kritikk på noe jeg ser potensiale i, anyways, bra jobba!
Vis hele sitatet...
Takk for kul tilbakemelding! Låta er bare noe jeg raska sammen en kveld, skrev og spilte inn på under en time, så var ikke ment som noe ferdig, mer som trening. Men så følte jeg resultatet ble ok nok til å dele med folk.

Har en Mixtape på vei hvor låtene er mer helhetlige og skikkelig! Takk igjen for kul og konstruktiv kritikk!

Og så vil jeg bare legge til, det på slutten hvor jeg shouter folk ut er noe rappere drev med før, men som de har slutta med. Jeg prøvde vel bare å innføre det igjen hehe.. Og jeg liker at låtene kan høres litt spontane ut, med litt sånn random prat osv på slutten.. Ok, takk for meg
Sist endret av Kreger; 9. september 2019 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Synes dette var jævlig bra! Kjenner meg igjenn i mye