Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1384
`Har lyst å røyke i helgen
Hva meg er bekjent er det ikke vanlig at forsvaret gjennomfører urinprøvetagning før intervjuer, men det blir selvfølgelig gjennomført søk med narkotikahunder før inntak, dvs. ved første oppmøtedag ved rekruttskole. Av erfaring er basetroppen som du kommer til å være en del av som lærling, veldig dårlige til å følge opp det meste (men dette avhenger selvfølgelig av tjenestested), men man kan aldri vite. Plutselig blir du vekket klokken 4 på morgenen av MP for å gjennomføre urinprøve. Jeg vil derfor anbefale deg å slutte helt med rusmidler i god tid før du skal møte opp til førstegangstjeneste, for det blir gjennomført urinprøvetagning ved mistanke. Lykke til med lærlingtiden!
Er ikke førstegangtjeneste, bare et interju til lærlingsplass. Om jeg kommer inn på noe militert kommer eg dermed til å slutte å røyke I god tid før jeg går inn i basen som jobb.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av yeetus fetus Vis innlegg
Er ikke førstegangtjeneste, bare et interju til lærlingsplass. Om jeg kommer inn på noe militert kommer eg dermed til å slutte å røyke I god tid før jeg går inn i basen som jobb.
Vis hele sitatet...
Var på sesjon 2 og intervju på Skøyen, var ingen hunder da jeg var der og ingen tok pisseprøve
Det vil aldri bli tatt urinprøve uten mistanke/rutine kontroll, dessuten skriver man under på at man er villig til å bli tatt urinprøve av, så i det hele tatt bli testet før man er inne virker veldig usannsynlig.
Ja det kan di!.