Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 936
Hei

Finner bare to tråder om "smartpenn" her på forumet, fra 2010 og 2013.

Jeg tror helt ærlig at smartpenn er fremtiden - uten at jeg har mye belegg. Men jeg tror det bare blir mer og mer populært. Dessverre er det en del ulemper med disse - uansett hvilken modell du har. Equil 2 og de fleste penner kommer med en liten boks som må stå i nærheten mens du skriver. Livescribe og Neo N2 har ingen boks, men man må bruke spesielt papir. Livescribe tillater utskrift av slikt papir på en god fargeprinter. Neo N2 sier det kommer snart. Alle slike penner er dessuten dyre. Rundt 2000 kroner. Dessuten vanskelig å få tak i i Norge, men alt finnes jo på nett.

Så spørsmålet: Noen som har erfaring med bruk av disse? Positive? Negative? Anbefalinger?

Finnes det andre gode alternativer enn de jeg nevner her? Jeg er av en eller annen grunn blitt veldig nysgjerrig på disse smartpennene uten at jeg har tenkt videre på hva jeg skal bruke det til. Men synes de ser kule ut!

Ønsker innspill!