Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2326
Tittelen sier stort sett alt. Lurer altså på når iphone 5s (gjetter at det er det den nye iphonen vil hete) vil bli avdekket, vet at den mest sansynlig vil bli avdekket på apple's wwdc men når sier de ikke noe om . noen som vet ca når og hvilken dag? Når ble fjorårets iphone 5 avdekket, ville vært logisk at de ble avdekket samme tiden år etter år.
AFAIK så har de siste iphonsa brutt det normale utgivelsesmønsteret men det er ingen som vet når den kommer ut heller. Så du får bare vente.

The simple truth is that we have no idea when the iPhone 5S will be released. Practically every month this year has been put forwards as a potential launch date. If we know anything from past Apple launches, though, it's that the iPhone typically gets its own launch date. We'd rule out any new smartphone hardware being unveiled at the Apple World Wide Developers Conference (WWDC), which starts on the 10th June 2013.
Vis hele sitatet...
Fra: http://www.expertreviews.co.uk/smart...atures-rumours
Sist endret av DataFreak96; 9. juni 2013 kl. 23:51.
WWDC er jo i dag kveld
Tipper det ikke skjer noe før i august-semptember. Men at iOS 7 er på vei nå
IOS 7 har vel blitt lansert. Designet ser faktisk lovende ut!
Et like stort gjesp som alle apple sine lanseringer de siste årene Må snart komme noe veldig fett om jeg ikke skal bytte ut min iphone 4 med en android
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Toggyy Vis innlegg
IOS 7 har vel blitt lansert. Designet ser faktisk lovende ut!
Vis hele sitatet...
Jeg er fulstendig uenig, ser ut som en 3åring som har slått sammen android og ios, gud for noe stygge greier, og at plle skal ape etter android er også helt latterlig. Apple har uten tvil prøvd å fikse på noe som funker, og det går aldri bra..

Føler at apple gjør bare mer og mer teit etter jobs døde.
Elendig karttjeneste, saksøking ut av milde himmel(ja jeg vet jobs drev med dette også, men nå har det jo tatt helt av!), en mac pro som ser ut som en design søppelbøtte, en ny mba uten retina(gudene vet hvorfor de ikke har det på den, da mange, meg ink, vil ha akkurat dette, en 11" mac med retina), og skal vi tro ryktene konmer det også en billig iphone i plastikk...


Men nå blir det veldig mye of topic, så får svare på spm'et istedet.
Med mindre apple skal endre på når det kommer my iphone også(hvorfor de skulle det skjønner jeg dog ikke, da de fleste oppratører har 1 års binningstid, noe som gjør det gunstig med 1 ny telefon hvert år, så vil neste iphone komme sån ca et år etter den forige, slik har det vert i mange år nå, og vil antaglig vis være slik vidre også.
Sitat av Toggyy Vis innlegg
IOS 7 har vel blitt lansert. Designet ser faktisk lovende ut!
Vis hele sitatet...
Av det jeg har sett synes jeg det ser visuelt jævlig ut. En av grunnene til at jeg gikk bort ifra android var nettopp på grunn av utseendet til iOS, som var så enkelt i oppbyggingen.
Not a real gamer
retovio's Avatar
Sitat av Toggyy Vis innlegg
IOS 7 har vel blitt lansert. Designet ser faktisk lovende ut!
Vis hele sitatet...
jeg synes at det nye designet er helt jævlig det ser ut som en 3 åring som har lekt seg litt og føler at det er ikke noe eget med designet som det har vert til nå
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Jeg er fulstendig uenig, ser ut som en 3åring som har slått sammen android og ios, gud for noe stygge greier, og at plle skal ape etter android er også helt latterlig. Apple har uten tvil prøvd å fikse på noe som funker, og det går aldri bra..
Vis hele sitatet...
Ape etter Android? Hva i alle dager? Android er jo en iOS-kopi, som over årene har fått ett litt mer moderne grensesnitt. Om noen, så er det vel Microsoft som skal ha størst kreditt for bruk av flatt design. iOS-grensesnittet har vært modent for oppdatering lenge, og det er flatt design som er trenden i år. Jonathan Ive har vært forkjemper for flatt design lenge, men det er først nå han har fått bestemme software design, så valget av stil burde ikke komme som noe sjokk for noen. Å kalle det å ape etter android derimot, er bare tåpelig, det er vitterlig ikke Google eller noen andre leverandører av Android som skal ha ære for at flatt design er en trend.

Det er forøvrig bare å venne seg til, for denne typen grensesnitt vil det bare komme mer av i 2013.

Personlig synes jeg det nye grensesnittet ser betraktelig bedre ut enn nåværende, og jeg gleder meg til å ta det i bruk. Noen av ikonene synes jeg så dårlig ut, men i det store å hele har det ikke så mye å si.



Føler at apple gjør bare mer og mer teit etter jobs døde.
Elendig karttjeneste, saksøking ut av milde himmel(ja jeg vet jobs drev med dette også, men nå har det jo tatt helt av!), en mac pro som ser ut som en design søppelbøtte, en ny mba uten retina(gudene vet hvorfor de ikke har det på den, da mange, meg ink, vil ha akkurat dette, en 11" mac med retina), og skal vi tro ryktene konmer det også en billig iphone i plastikk...
Vis hele sitatet...
Mac Pro designet er spennende. Det kan vise seg å være meget effektivt, uavhengig av formen. MBA med retina er i praksis en MBP retina, som er noen millimeter tynnere på ene siden. MBA er "lavpris"-alternativet til Apple per nå, etter Macbook forsvant. Å sette retina-skjermer på de vil bare øke prisen, og konkurrere mot 13" mbp retina istedenfor å være ett eget segment.

TS: iPhone 5s kommer sannsynligvis til høsten.

Sitat av retovio Vis innlegg
jeg synes at det nye designet er helt jævlig det ser ut som en 3 åring som har lekt seg litt og føler at det er ikke noe eget med designet som det har vert til nå
Vis hele sitatet...
Så ikke oppdater. Det er ikke noe "eget" med designet som har vært fram til nå, det er ett rimelig typisk glossy design som var moderne for noen år tilbake. Nå derimot er det sjeldent brukt da det rett og slett er av moten.

Apple er ikke riktig valg for deg dersom du er konservativ og holder gamle ting kjært.
Sist endret av danielsk; 11. juni 2013 kl. 00:56.
Vil det bli sluppet til 4s?
Sitat av Oprah Vis innlegg
Vil det bli sluppet til 4s?
Vis hele sitatet...
Ja (ti tegn)
Jeg angrer fortsatt på at jeg oppgraderte fra IOS 5.1, denne gangen har jeg lært og det rælet der (ios 7) skal ikke inn på min telefon
Sitat av danielsk Vis innlegg
Android er jo en iOS-kopi
Vis hele sitatet...
Kan ikke du ta å komme noen skikkelige gode fakta om at Android er en kopi av iOS, før du kommer med slike påstander?
Sitat av 23732 Vis innlegg
Kan ikke du ta å komme noen skikkelige gode fakta om at Android er en kopi av iOS, før du kommer med slike påstander?
Vis hele sitatet...
Fakta ser det ikke ut til at du får, men det er likevel ingen tvil om at dette har vært et hett tema mellom de to nevnte partene: http://www.guardian.co.uk/technology...droid-copy-ios
Sitat av danielsk Vis innlegg
Ja (ti tegn)
Vis hele sitatet...
Vil det bli sluppet til iPhone 4?
Sitat av 23732 Vis innlegg
Kan ikke du ta å komme noen skikkelige gode fakta om at Android er en kopi av iOS, før du kommer med slike påstander?
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke nødvendig. Det er ikke vanskelig å forstå at første release av Android ville aldri sett ut som den gjorde hvis det ikke hadde vært for iOS. Det er bare å innse at Android var sterkt inspirert av iOS.

http://www.forbes.com/sites/timothyl...-a-good-thing/

Husker du i heletatt hvordan samsung viste fram Android i starten? La meg friske opp minnet ditt: http://static4.businessinsider.com/i...g-galaxy-s.jpg
Sist endret av danielsk; 11. juni 2013 kl. 09:24.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Vil det bli sluppet til iPhone 4?
Vis hele sitatet...
Ja.

-----------------------

Personlig syns det iOS7 ser ut som WP8, liker ikkje ikonene, men resten syns eg ser meget bra ut! Må berre komme meg bort på clas for å kjøpe meg ein sync kabel, så får vi sjå om det blir iOS7 beta på meg i kveld.

Når jailbreaken kjem ut, blir det nokk å laste ned winterboard og bitesms, ved mindre iOS7 har mulighet for å skrive melding utafor appen.

Ettersom iPhone 5s/6 ikkje vart lansert i går, så blir det nokk til høsten.

Betaen for iOS ligger forsåvidt ute no, så alle er fri til å laste ned.
følg stega her til punkt og prikke! http://www.youtube.com/watch?v=yPyQxSozAwM
▼ ... over en uke senere ... ▼
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
▼ ... over en måned senere ... ▼
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
10. september er neste keynote, da vil nok en iPhone bli lansert sammen med iOS 7!