Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 10972
Hallo, freaks.
Har bestemt meg for å lage denne tråden, og skal gjøre så godt jeg kan for at den blir seriøs og interessant, noe jeg kanskje føler min forrige "Noe å gjøre"-tråd ikke ble.

Uansett,
jeg er 14 år og spiller fiolin og komponerer musikk. Jeg har mye fritid, og mye av den går til tid foran pcen der jeg sitter og gjør ingenting. Nå i det siste har til og med pc blitt kjedelig, og jeg leter etter noe å gjøre. Komponerer som sagt en del, men blir ofte mye av det samme, og til og med komposisjon har i det siste blitt kjedelig.

Jeg har alltid vært nyskjerrig, og har prøvd ut mye, det eneste jeg føler jeg mangler er å bli drita og å røyke hasj, men skal vente til jeg blir 16 med det. Jeg lurer altsa på om dere har forslag til hobbyer eller ting man kan fordype seg i og holde på med. Må helst ikke koste alt for mye, eller iallefall virkelig være verdt pengene. Foreldrene mine kan være litt strenge, så bestilling på nettet og slikt er nok ikke så smart.

Noen forslag? Takker for svar!
radiostyrte fly/heli (1-2k kr)
battlefield 3 (170 kr på offgamers)
få deg dame (som oftest gratis)
se filmer (piratebay)
start musikkgruppe (litt penger kanskje, ikke store greia)
interesser deg for hacking, black og white hat

send pm hvis du lurer på noe
Sist endret av Spirituell; 6. november 2011 kl. 18:51.
Har holdt på med helikopter, men er vel ikke noe jeg kan gjøre i timesvis... Er jævlig pysete når det gjelder damer, men har vel ingenting å miste, så skal prøve meg litt nå. Takk for svar!
Motorsport: crossykkel, trailsykkel, gokart eller roadracingsykkel er sånt du kan få leie på forskjellige motorsportsenter hvis det du intereserer deg for sånt.
Sitat av Jimmy James Vis innlegg
Uh... venner?
Vis hele sitatet...
Nei, virkelig? Har selvfølgelig venner, men vi gjør ofte det samme og de kjeder seg nesten like mye som meg.. Hadde vært aktuelt med en hobby som fler kunne gjort også..
ah, paintball med venner ofc!!
Sitat av Spirituell Vis innlegg
ah, paintball med venner ofc!!
Vis hele sitatet...
Siden jeg ikke kan skjule dette blir det nok ikke aktuelt pga de jævla foreldrene mine
du kan skjule det.......

hva med programmering?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
få deg dame (som oftest gratis)
Vis hele sitatet...
Er ikke det det dyreste av alt du ramset opp?
Vet at ikke trening og fiolin gaar haand i haand, men du kan jo prove.. Trening er hvertfall aldri bortkastet tid
Sitat av Spirituell Vis innlegg
få deg dame (som oftest gratis)
Vis hele sitatet...
Ikke i det hele tatt. Alltid gutten som må betale for moroa.
*Erfaring...*
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Er ikke det det dyreste av alt du ramset opp?
Vis hele sitatet...
one night stand betaler du bare for alkohol, og gratis forhold-dame kan du ditche etter akten

evt begynn å bole så du er klar til senere
Skal begynne å trene skikkelig når vinteren kommer! Slutter å si takk for svar, det blir vel bare irriterende. Også svarer jeg ikke alle innlegg, det blir for dumt.

Sitat av Spirituell Vis innlegg
one night stand betaler du bare for alkohol, og gratis forhold-dame kan du ditche etter akten

evt begynn å bole så du er klar til senere
Vis hele sitatet...
Jeg er 14, holder ikke på med puling annenhver natt..
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Skal begynne å trene skikkelig når vinteren kommer! Slutter å si takk for svar, det blir vel bare irriterende. Også svarer jeg ikke alle innlegg, det blir for dumt.



Jeg er 14, holder ikke på med puling annenhver natt..
Vis hele sitatet...

Når jeg var 14, pulte jeg annenhver time.
Du kan begynne på ridning
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Når jeg var 14, pulte jeg annenhver time.
Vis hele sitatet...
oslo-jenter ned i 11-12 års alderen puler annenhver dag og drikker seg drita i helgene nå.......
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
litt offtopic, men hvordan fungerer offgamers.com? bestiller du og så lastes det ned på pcen?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av sali Vis innlegg
Du kan begynne på ridning
Vis hele sitatet...
riding er skummelt XD føles som om hesten skal hvelve.

TS: hva med casemodding?
clayton: du får kode du løser inn i origin der du laster ned spillet
Sist endret av Spirituell; 6. november 2011 kl. 19:05.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
oslo-jenter ned i 11-12 års alderen puler annenhver dag og drikker seg drita i helgene nå.......
Vis hele sitatet...
2011, alt jeg sier.
Hvorfor ikke begynne med en sport og dyrke den? Fotball, håndball, friidrett, ski, skyting, vannpolo, innebandy, lommetennis osv.
Paraglider, finnes ikke en bedre hobby!
Er 15 års grense i norge..
Bygg en potetkanon fra scratch. Da er du hvertfall opptatt noen dager/uker, avhengig av hvor fort du skaffer deler.

Tennis anbefaler jeg!
Sist endret av Vitex; 6. november 2011 kl. 19:11.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
få deg dame (som oftest gratis)
Vis hele sitatet...
Sier du, som tydeligvis aldri har hatt dame.
Du sier du driver på med musikk, da er du vel litt kunsterisk av deg. Tror fotografering hadde vært en arena hvor du kunne ha fått utfolde deg og stimuli. Eneste minus er vel kanskje start budsjett.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Sier du, som tydeligvis aldri har hatt dame.
Vis hele sitatet...
mente egentlig at hore kostet penger og at one nights var gratis hehe
og jo, har dame som har påkostet meg 600 kr denne helgen.....
Sitat av Spirituell Vis innlegg
oslo-jenter ned i 11-12 års alderen puler annenhver dag og drikker seg drita i helgene nå.......
Vis hele sitatet...
Og dette vet du fordi ?
Skyting er jo også gøy forresten
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Hallo, freaks.
Har bestemt meg for å lage denne tråden, og skal gjøre så godt jeg kan for at den blir seriøs og interessant, noe jeg kanskje føler min forrige "Noe å gjøre"-tråd ikke ble.

Uansett,
jeg er 14 år og spiller fiolin og komponerer musikk. Jeg har mye fritid, og mye av den går til tid foran pcen der jeg sitter og gjør ingenting. Nå i det siste har til og med pc blitt kjedelig, og jeg leter etter noe å gjøre. Komponerer som sagt en del, men blir ofte mye av det samme, og til og med komposisjon har i det siste blitt kjedelig.

Jeg har alltid vært nyskjerrig, og har prøvd ut mye, det eneste jeg føler jeg mangler er å bli drita og å røyke hasj, men skal vente til jeg blir 16 med det. Jeg lurer altsa på om dere har forslag til hobbyer eller ting man kan fordype seg i og holde på med. Må helst ikke koste alt for mye, eller iallefall virkelig være verdt pengene. Foreldrene mine kan være litt strenge, så bestilling på nettet og slikt er nok ikke så smart.

Noen forslag? Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Er du flink til å spille fiolin og komponere musikk ville jeg kanskje satset på noe innenfor musikk, Hva med å f.eks mikse sanger + dine komponeringer sammen.
Miks dette i fl studio (Lær ved hjelp av google) og etterhvert blir du kansje så ettertraktet at du får spille på utesteder + mer i en alder av under aldersgrensa.

Programmering har blitt nevnt ser jeg, men dette kan også være gøy tror jeg. Dog krever det litt motivasjon osv, men har du det + litt mye tid å bruke den på kan du jo designe dine egne programmer og f.eks selge disse.

Photoredigering i photoshop kanskje, Hver gang jeg kjeder meg tyr jeg til det å sitte og mekke på bilder i timesvis. (Ikke med det beste resultatet akkurat, men er alltid en forbedring).

Urban exploring? Dra med kompisene dine til forlatte hus og ha det gøy. Har du itilleg et kamera kan du kanskje ta noen kule bilder, som du senere f.eks kan redigere, og eventuelt lage et cover til din eventuelle cd som du mekker sammen i fl studio som nevnt over.

Kampsport? Dette er ufattelig gøy, og kan kanskje komme til nytte om du f.eks skulle bli angrepet en idiot. Itilleg er det jo bra for den fysiske helsen + Psykiske vil jeg tørre å påstå.

Kommer sikkert på mer etterhvert...

Obs: Å lære seg et annet språk kan jo kanskje være gøy? Prøv f.eks og lær deg spansk!
Start med en haug med DYI-prosjekter. Jævlig gøy, tidkrevende og veldig tilfredstillende når du er ferdig med noe du har jobbet lenge med
Hva med Kamsport? Finnes da mange klubber her i Kongeriket. Personlig så driver jeg med Judo.
kan anbefale skyting, veldig sosialt og moro når du etterhvert blir bedre og bedre.

eneste minuset er at det fort kan bli dyrt om du skal gå til innkjøp av egen rifle.
Sitat av T.J Vis innlegg
Og dette vet du fordi ?
Vis hele sitatet...
fordi jeg kjenner mange?
Synes det sklir litt ut her nå. Andre forslag til ts? Jeg vil anbefale casemodding, så kan du noe som ikke alle andre i klassen kan, og du kan dermed bragge deg litt
Sitat av Spirituell Vis innlegg
oslo-jenter ned i 11-12 års alderen puler annenhver dag og drikker seg drita i helgene nå.......
Vis hele sitatet...
De puler gamle menn og som betaling får jentene drikke?
Det gir mening.
Mange utrolig bra forslag her! Etter mange år med fotball og 2 år med ping pong tror jeg ikke sport er noe jeg klarer å fortsette med. Har alltid beundret ting som paragliding og fallskjermhopping, skal begynne så fort jeg får / har lov! Har også en speilrefleks, men klarer aldri å få til noe virkelig bra bilde... Har også holdt på en del med photoshop.

Vil også si at jeg er en ivrig jakter, og har (Forhåpentligvis) tatt jegerprøven til høsten. Av mange bra forslag tror jeg jeg skal sjekke ut motorcross, høres jo kult ut.

Kom gjerne med flere forslag
jeg jakter også (nei, ikke på dat trang 11yo drunk ass); det er en hobby du ikke bli lei av og å være ute i frisk luft er ikke feil kun positive sider med det, fyi er jeg 16
Yup, elsker å jakte, og elsker norges natur!
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Synes det sklir litt ut her nå. Andre forslag til ts? Jeg vil anbefale casemodding, så kan du noe som ikke alle andre i klassen kan, og du kan dermed bragge deg litt
Vis hele sitatet...
Well blade, da har vi allerede ett problem...
(jeg er i klassen hans (trinnet hvertfall) og kan det ^^ )
Lær deg å bruk kameraet, en veldig spennende hobby. En tommelfingelregel er å aldri bruke autoinstillingene, men isteden stille in selv. Sjekk litt rundt på nettet etter gode guider, eller lær deg det selv.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Råne (og alt som følger med)
Klatring! Er sykt gøy, er ikke i nærheten som å klatre i trær dette. :P
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Av mange bra forslag tror jeg jeg skal sjekke ut motorcross, høres jo kult ut.
Vis hele sitatet...
Det er sykt kult ja, hvis du har litt guts. Men det er svindyrt.
Jeg vil foreslå friklarting og kajakking!
Skal selv prøve å starte opp med dette, men er litt treig av meg når det kommer til å sette i gang.

På en annen side så må en vell også se hva forholdene rundt deg byr på.
Bor du ved en go-kart bane kan du jo begynne å kjøre, kanskje ende opp som Formel 1 kjendis en dag
Eller hvis du er mer av en rolig kar kan du jo utvide deg på sløyd faget, slipe til, polere og behandle treverk og bygge modellskip.
Sist endret av Niveum; 6. november 2011 kl. 23:53. Grunn: Fler forslag
Sitat av Niveum Vis innlegg
Jeg vil foreslå friklarting og kajakking!
Skal selv prøve å starte opp med dette, men er litt treig av meg når det kommer til å sette i gang.

På en annen side så må en vell også se hva forholdene rundt deg byr på.
Bor du ved en go-kart bane kan du jo begynne å kjøre, kanskje ende opp som Formel 1 kjendis en dag
Eller hvis du er mer av en rolig kar kan du jo utvide deg på sløyd faget, slipe til, polere og behandle treverk og bygge modellskip.
Vis hele sitatet...
Kajakk! Hadde planlagt dette hele sommeren, men gjorde det aldri... Bra forslag ellers, skal også begynne å fotografere en del
Jeg vet ikke om å samle på wounderbaum's er en hobby, men jeg hadde en jævlig svær ball av det før

Siden vinteren kommer, så er det jo tid for snowboard da dette anbefales på det sterkeste, om du gidder å gå ganske mange timer for å nå en fjelltopp. De timene er absoultt verdt det om snøen er lett som silke, og dyp, da får du seriøst følelsen av at du flyr nedover fjellsiden

fyfaen jeg gleder meg til vinteren!
Anbefaler bueskyting, tradisjonell. Vanskelig å få til, og sjukt artig med kunsten å lage dem.
Knivkasting! Bestill kniver, dra på hytta eller garagen.