Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2857
Har sett gjennom alt her syns jeg og finner ikke noe svar som kan hjelpe..

En venn av meg var på pissings i dag hos politiet (går der annenhver uke) for sjekke om det var noe THC (hasj) i omløp. De testene viser også for andre stoffer.
Det som er rart i denne saken er att forje gang så viste den positivt på amfetamin. Det har da ikke vennen min hatt i seg siden i vår ca. Den viste også positivt på amfetamin i dag!
Hvordan kan dette være mulig?
Kan det da være mulig att vedkommende har fått det i seg via noe den har spist eller drukket?
Isåfall så må det være i noe som allerede står i butikk hyllene for det er det eneste som har blitt inntatt, bortsett fra paracet og ibux som er blitt kjøpt på apoteket.
Slår paracet og ibux ut på amfetamin?
Finnnes det amfetamin i ting man får kjøpt på butikken?
Så lenge det slår ut så må det jo være en liten mengde også, (må det ikke?) det hadde sikkert ikke slått ut som man hadde fått noen få korn på fingern å da eventuelt klart å få finger i munnen av negelbiting eller noe lignende... Eller kan det?
Å du er helt sikker på at kompisen din snakker sant?

Ibux eller paracet slår ikke ut på amfetamin.
Er du helt sikker på at han ikke holder på med amfetamin enda?
Har han vært borti noe fra denne lista?
Ephedrine, pseudoephedrine, propylephedrine, phenylephrine, or desoxyephedrine
(Nyquil, Contact, Sudafed, Allerest, Tavist-D, Dimetapp, etc)
Phenegan-D, Robitussin Cold and Flu, Vicks Nyquil
Over-the-counter diet aids with phenylpropanolamine (Dexatrim, Accutrim)
Over-the-counter nasal sprays (Vicks inhaler, Afrin)
Asthma medications (Marax, Bronkaid tablets, Primatine Tablets)
Prescription medications (Amfepramone, Cathne, Etafediabe, Morazone,phendimetrazine, phenmetrazine, benzphetamine, fenfluramine, dexfenfluramine,dexdenfluramine,Redux, mephentermine, Mesocarb, methoxyphenamine, phentermine,amineptine, Pholedrine, hydroymethamphetamine, Dexedrine, amifepramone, clobenzorex,fenproyorex, mefenorex, fenelylline, Didrex, dextroamphetamine, methphenidate, Ritalin,pemoline, Cylert, selegiline, Deprenyl, Eldepryl, Famprofazone) Kidney infection, kidney disease, Liver disease, diabetes
Vis hele sitatet...
Eller så kan du også lese her http://www.google.no/url?sa=t&source...n9o7sSt5-8-2Ew, det er høyst tvilsomt at noe fra din lokale kiwi som er synderen.
Sist endret av møkk; 19. oktober 2011 kl. 13:34.
Ei vennine fikk det samme problemet som dette.
Vi var en hel gjeng som ble tatt for og røyke, og henne var med oss. Hun er helt anti drugs, og måtte pisse pga hun var med oss, hun slo også ut på Amfetamin, hun nektet og nektet, til slutt ble politiet og hun enige om en blodprøve, og denne var negativ. Så fikk henne ikke høre noe mer.

Men skjønner ikke at det skal være mulig :/
Trådstarter
3 0
jeg bor sammen med vedkommende og vi er sammen nesten 24/7 bortsett fra da sover og er på jobb.
Vedkommende må da gå til pissings anna hver uke for å beholde jobben. Etter det personen sier så vil h*n ikke miste jobben. (hvem vil vel miste jobben da man har en..)
Å til utrykkene og aggresjonen den personen hadde da fikk vite att det var positivt og
fortsatt har så tviler jeg på att det var jug.
Så godt som jeg kjenner den personen så er h*n ikke så god skuespiller heller. Og uansett hvorfor juge om det.
Men det finnes hvertfall ikke amf her i hus (omsær bittesmå rester på ett speil eller noe slik men det må da være flere månder gammelt) og det har heller ikke vært noe mulighet for att noen kan ha kommet med det eller att h*n kjøpt det selv. Pepper er noe h*n har lakt bak seg for er ferdig med den ville festing tiden. (Bruker forresten kun pepper da drikker alkohol) Nå er det kun hasj av og til istede for helgepilsen HVER helg. Så jeg vil ikke tro att fra å kun bruke amfetamin da man drikker alkohol, til bruke det i hverdagen er usannsynlig her..
Hvis han ikke har tatt pepper må han jo simpelthen ha fått det i seg i noe annet, eventuelt viste prøven feil. Be de teste på nytt? Eller be om blodprøve som skrevet lengre opp her?
Trådstarter
3 0
Kanskje ikke det smarteste å ta blodprøve da den anntagelig vil være positiv på THC da har røyket en uke og av en uke for å være negativ da pissingsen kommer. Er 99,9% sikker på att hun ikke driver med amf enda. Hun har kanskje bare prøvd det 6-7 ganger tilsammen på fest og det var ved juletider i fjord og litt på nyåret. Jeg vet att vedkommenede har prøvd andre ting også men det er snakk om noen år tilbake og det var kun på fylla. Eneste som ikke skjer i fylla er litt hasj røyking for en god lættis før man legger seg å får sove godt. Hun har ikke festet på lenge heller. Vi drakk litt for en uke siden men det var bare meg, henne og ett par venninner (anti mot slike ting så de har hvertfall ikke noe med seg) som satt hjemme hos oss og tok noen pils før vi la oss.. å før det så var det enda ett par uker siden noen fest..

Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Hvis han ikke har tatt pepper må han jo simpelthen ha fått det i seg i noe annet, eventuelt viste prøven feil. Be de teste på nytt? Eller be om blodprøve som skrevet lengre opp her?
Vis hele sitatet...


De skal ta ny urinprøve i morgen. Men den var jo positiv forje gang på amf også.. Hadde heller ikke inntatt noe da..
Kan jeg spørre hva som skjer med personer som går på pissings og prøven viser positiv på f.eks THC? Blir de bura inne eller hva..?
Sist endret av fth; 19. oktober 2011 kl. 14:01.
Sitat av fth Vis innlegg
Kan jeg spørre hva som skjer med personer som går på pissings og prøven viser positiv på f.eks THC? Blir de bura inne eller hva..?
Vis hele sitatet...
Jup, og de kaster nøkkelen.

Nei det kommer an på situasjonen, men de fleste blir anmeldt for bruk. Jeg har selv fått forelegg for bare å ha innrømmet å ha tatt et par trekk en gang.
Jeg pissa for å testes for THC,når det slo ut positivt sa dem og "Ser litt antydninger til speed og her,hva sier du til det?" - dette var minimum 1år siden siste inntak av amf så jeg blei litt satt ut selv der jeg satt. Innrømma hasjen men sa jeg holdt meg langt unna det andre de mente jeg pissa positivt på,noe dem gikk med på. Så noe muffins må det være me de testene de har.
Ingen av vennene mine vet at jeg røyker litt iblant, dem tror jeg ikke har røyket på over et år. Er ikke så vanskelig å skjule noe slikt.
Nå sier jeg ikke at han juger.
Men jeg gikk på amf i litt over ett år og hadde jobb, venner og familie som ikke ante noen ting. Jeg bodde også i kollektiv med venner som ikke viste noe (bortsett fra en).
Det er veldig lett å sjule amfetaminbruk. Å hvorfor lyve om det? Jo, han vil jo ikke miste jobben.