Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 699
Hei jeg er en 16 åring som går på ruskontrakt, ble positiv for rivo, thc, amfetamin og MDMA. Ble helt borte da jeg tok mange rivo så husker ikke så mye men tilslutt havnet jeg på ruskontrakt. Har hørt det finnes dop som ikke kommer i orin men er ikke helt sikkert på om det finnes. Jeg vil fortsatt dope meg men vil ikke det skal komme på prøvene. Noen som har erfaring med dop som ikke blir positiv på orinprøver?
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette kommer fra en som har vært i dine sko og som spolerte den ruskontrakten han fikk tilbudet om og sakte men sikkert mista kontrollen og havnet mange år på et helvetes kjør.

Du lurer bare deg selv med å lure rusprøvene. Hjernen din er ikke ferdig utviklet enda og jeg har mest sannsynlig pådratt meg hjerneskader av heftig rusbruk i ung alder.

Vet det ikke var dette du ville få til svar men må si det gjør vondt i pappa hjertet mitt når jeg ser så unge ungdommer kommer med slike spørsmål.
Ønsker deg alt godt og lykke til. Håper du lander på en annen sti enn en veg med rus som kun fører med seg mørke og elendighet.
Når du er 16 år, så er du fortsatt et barn. Du skjønner det ikke selv enda, men om 10 år, så kommer du til å se tilbake og innse hvor ung man faktisk er når man er 16 år.

Leser du litt på forumet her, så finner du kjapt ut at Rivo, amf og mdma, er rusmilder man helst ikke vil bli avhengig av. Gjør deg selv en tjeneste og stopp før du ødelegger deg selv i så tidlig alder.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette kommer fra en som har vært i dine sko og som spolerte den ruskontrakten han fikk tilbudet om og sakte men sikkert mista kontrollen og havnet mange år på et helvetes kjør.

Du lurer bare deg selv med å lure rusprøvene. Hjernen din er ikke ferdig utviklet enda og jeg har mest sannsynlig pådratt meg hjerneskader av heftig rusbruk i ung alder.

Vet det ikke var dette du ville få til svar men må si det gjør vondt i pappa hjertet mitt når jeg ser så unge ungdommer kommer med slike spørsmål.
Ønsker deg alt godt og lykke til. Håper du lander på en annen sti enn en veg med rus som kun fører med seg mørke og elendighet.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig i dette. Jeg har vært på kjøret selv. Jeg har aldri hatt ruskontrakt, men vet godt hvordan det er å tenke sånn når det gjelder urinprøver. Ikke gjør det. Prøv å tenke deg om, du vil egentlig slutte, men finner ingen god grunn til det. Husk at du er bare 16 år gammel, du kan ruse deg når du er 18 istedenfor. Eller 20 da. Opp til deg. Men vær så snill, ikke gjør det nå i din alder. Tenk på alle rundt deg, vil du at de skal tenke negativt om deg om flere år, fordi du var narkis og oppførte deg teit? Vær heller en good guy og bli godt likt innen du blir voksen. Det gir deg en god posisjon. Jeg var 16 da jeg begynte selv. Nå hater alle meg, fordi jeg har vært så narkis og gjort så mye dumt!
Ser jo at dette kan høres ut som skremselspropaganda... men husk at dette kommer fra folk som har mye erfaring med rus og rusmisbruk.
Anonym bruker
"Selvforsynt Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusa meg som faen i 14-20 års alderen. Slutta med alt etter det. (32 år nå) men enda sitter man igjen med narkisrykte og spolert utdanning. Ta den ruskontrakten som en vei ut. For jeg lover deg, når du blir eldre (sett at du overlever narkis livet) kommer du til å sitte i samme posisjon som meg
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp det, du ødelegger livet. Hilsen enda en med erfaring, fy faen som jeg skulle ønske jeg ikke hadde kasta bort alderen 15-25 år på rus og gi-faen mentalitet. I dag voksen, eier ikke leilighet eller bil som alle andre, har psykiske problemer pga rusen ødela huet mitt så orker ikke ha kjæreste, barn er umulig ødelagt sæd kvalitet, fikk ikke tatt en ordentlig utdanning så lever med en jobb jeg hater og har ikke råd til noe utenom det helt nødvendige. Ferie har jeg råd til ca hvert femte år men da er det køben til fem tusen og aldri Bali eller Thailand og faktisk se og oppleve verden.

Ta deg heller sammen, slutt å rus deg og ta i mot hjelpa du kan få. Fokuser på en bra utdannelse så du kan ha en bra og økonomisk fri fremtid og ikke være lowlife og hate livet fordi du aldri fikk ting på stell i tide før det var for sent.