Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 717
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor er det at man blir euforisk på imovane men ikke benzo? Vet de er jo forskejllig, men lurer bare på hvorfor imovane gjør problemer i hverdagen morsomme mens benzo sitter man å sipper om man er deppa fra før..
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk er forskjellige. De fleste av mine venner foretrekker benzo. Selv hater jeg benzo, hjelper ikke på angst, mens imovane fjerner det totalt og gjør meg i godt humør. Bare husk at imovane også tuller med hodet ditt, kan finne på mye merkelig og få masse ""gode" ideer som dagen etterpå viste seg å være helt idiotisk.
Folk reagerer forskjellig på forskjellige stoffer akkurat som du. Og knytte komplisert farmakologi opp mot en konkret grunn som svarer på hvorfor akkurat du opplever ting slik du gjør det blir umulig. Men det har nok å gjøre med at det er to forskjellige substanser med forskjellig virkningsmekanisme, og på deg så virker tydeligvis imovane mer euforisk enn hva benzo gjør.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Imovane/Zopiklon er/var min favoritt. Husker jeg følte meg normal da jeg tok de. Jeg tok de mot søvn , men den timen fra du tok til du sovnet var den beste timen. Nå kjenner jeg ikke samme effekt lengre og skulle ønske det fantes noe annet lignende for å få tilbake den følelsen.
Jeg tok mot søvn og maks 2x7,5mg og ble heller ikke tullete i hodet og gjorde rare ting. Ikke alle surrer rundt , spiser opp alle pillene og gjør ting de ellers ikke ville gjort. fyi