Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 685
Jeg skal starte opp på Adhd medisiner. Det vanlige er jo at man begynner på ritalin. Men jeg har hørt at den har så mange bivirkninger i forhold til Elevanse.

Har brukt en del amfetamin før i tiden (ikke daglig). Har også hørt at Ritalin kan trigge mer enn elevanse. Noen som vet?
Har prøvd begge medisinene rekreasjonelt, og Elvanse er en annen verden enn Ritalin. Det er gjerne 60-70mg ren (lisdeks)amfetamin, som varer lenger enn vanlig dexamfetamin pga noe jeg ikke vet hva er men tror har noe med leveren å gjøre.

Av alle de forskjellige formene Amfetamin kommer i så synes jeg en ganske stor (fuck skadereduksjon?) dose Elvanse er soleklart best. Ren lykke og motivasjon. I 8-12 timer.
Apotekvarer > hjemmelagde greier. Hver gang
Sist endret av krystallkongen; 27. juni 2020 kl. 11:10.
Liten korrigering: lisdexamfetamin brytes ned til dexamfetamin ved kontakt med røde blodceller.

Står på 70+30mg Aduvanz i døgnet som er det samme som Elvanse, synes det gir langt færre bivirkninger en ritalin. Begge preparatene kan trigge endel i starten, mån får liksom en liten "opp" effekt første uka eller to. Dette kan trigge endel da det går over. Slik var det vært fall for meg.