Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1273
Jellys på 25mg pr hvor mye for rus.
Høres ut som en fin start det
Har du toleranse? Begynn med en.
Speed man
Trådstarter
Sitat av Mekkem Vis innlegg
Har du toleranse? Begynn med en.
Vis hele sitatet...
Røyker daglig, har kun spist hasj 3-5ganger men aldri edibles. Pleier røyke 1-2g daglig, får levert 15stk i kveld.
Sitat av spider_man Vis innlegg
Røyker daglig, har kun spist hasj 3-5ganger men aldri edibles. Pleier røyke 1-2g daglig, får levert 15stk i kveld.
Vis hele sitatet...
Jeg ville ha begynt på maks 50mg, edibles overrasker ofte på effekt uavhengig av toleranse. Jeg tror det er pga litt forskjellige virkestoffer.
Anonym bruker
"Bitter Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spider_man Vis innlegg
Røyker daglig, har kun spist hasj 3-5ganger men aldri edibles. Pleier røyke 1-2g daglig, får levert 15stk i kveld.
Vis hele sitatet...
Bergen?
Speed man
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bergen?
Vis hele sitatet...
Ja.
Når du spiser edibles blir Thc omgjort til 11-hydroxy-thc mens det fordøyes, d er et mye mer potent stoff enn thc. Så røyke toleransen har ikke så mye å si når du spiser det. Jeg viste ikke dette og gikk på en kjempesmell første gang jeg lagde edibles.

Synes 25 mg høres fint ut
Speed man
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bergen?
Vis hele sitatet...
Hahah det er så Jævla lite hasj her nå men fult av eddibles, om du har merket det.

Da var en spist, kicker in om ca 30-60min

Da var den kicket inn spiser en til litt senere føler meg fin i formen nå as
Sist endret av spider_man; 15. september 2020 kl. 21:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lol. Pass på så du ikke spiser opp sokkene dine?
Ring ambulansen, om du føler deg ille tilmote.
R.i.p 23.04.2021
Sikker på at det ikke er de gimmibjørnene som er på 50mg? Vær forsiktig
Speed man
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Sikker på at det ikke er de gimmibjørnene som er på 50mg? Vær forsiktig
Vis hele sitatet...
Hope, de er på 25mg, har spist en er fin i formen ikke sånn veldig skev. Spiser en til om en halv time.

Spist 2 stykker nå. I helvete så digg, har stuker i sofaene nå i en time. Legger meg snart. Men i Helvete så digg føler ingen noia eller angst.
Sist endret av spider_man; 16. september 2020 kl. 00:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Bitter Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spider_man Vis innlegg
Hope, de er på 25mg, har spist en er fin i formen ikke sånn veldig skev. Spiser en til om en halv time.

Spist 2 stykker nå. I helvete så digg, har stuker i sofaene nå i en time. Legger meg snart. Men i Helvete så digg føler ingen noia eller angst.
Vis hele sitatet...
Sikker på at du ikke fikk Klonazepam teddies?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av spider_man Vis innlegg
Hope, de er på 25mg, har spist en er fin i formen ikke sånn veldig skev. Spiser en til om en halv time.

Spist 2 stykker nå. I helvete så digg, har stuker i sofaene nå i en time. Legger meg snart. Men i Helvete så digg føler ingen noia eller angst.
Vis hele sitatet...
Nais, vis dem er indica basert vil du mest sannsynligvis ikke få ubehag eller noia. Sativa derimot gir ofte ubehag og noi
Speed man
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Nais, vis dem er indica basert vil du mest sannsynligvis ikke få ubehag eller noia. Sativa derimot gir ofte ubehag og noi
Vis hele sitatet...
Er i støte nå, som faen. Vurderer dønn å ta en til lol. Er det lurt?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av spider_man Vis innlegg
Er i støte nå, som faen. Vurderer dønn å ta en til lol. Er det lurt?
Vis hele sitatet...
Go for it
Speed man
Trådstarter
Jeg svetter som faen. (Så nå har jeg litt noia)

Sitat av Tarm Vis innlegg
Go for it
Vis hele sitatet...
Men ja spiser en til snart,

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikker på at du ikke fikk Klonazepam teddies?
Vis hele sitatet...
Jahahhahaha, kanskje lol Kafaen dønn og det kan være.

Hahaha varmer meg en grandis osv prøver å ikke sovne fordi jeg ikke har lyst til å sløse rusen.
Sist endret av spider_man; 16. september 2020 kl. 01:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av spider_man Vis innlegg
Jeg svetter som faen. (Så nå har jeg litt noia)



Men ja spiser en til snart,



Jahahhahaha, kanskje lol Kafaen dønn og det kan være.

Hahaha varmer meg en grandis osv prøver å ikke sovne fordi jeg ikke har lyst til å sløse rusen.
Vis hele sitatet...
Ikke sovn med grandisen i ovnen da.
Speed man
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Ikke sovn med grandisen i ovnen da.
Vis hele sitatet...
Neida. Skal høre på mussik men finner faen ikkje høretelefoner, å kan ikke vekke damen som skal på jobb kl 7 i dag tidlig.

Fant de
Sist endret av spider_man; 16. september 2020 kl. 01:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Speed man
Trådstarter
Gjør noe helt sykt med pizza en som var fitte digg fylte den med knust natcho chips og fylte den med hvitløksdressing fyfaen så digg. Er på min 3 nå, men i Helvete trodde ikke det skulle være så Jævla bra ingen angst ingen noia, kun fuckings avslapping. Jævlig trøtt nå så jeg legger meg. God natt og takk for svar����

Våknet nå får ikke sove igjen, fikk sånn 40min søvn ikke mer.
Sist endret av spider_man; 16. september 2020 kl. 03:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er formen i dag?
Speed man
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er formen i dag?
Vis hele sitatet...
Sov fra klokken 03:00 til nå, føler jeg har fått god natt søvn.