Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1281
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I går drakk jeg fra kl. 11. Kl 03:30 tok jeg 15mg attentin. Fortsatt å drikke siden. Problemet jeg står ovenfor er at klokken er over 8 på morgenen og jeg er fremdeles ''speeda''. Jeg sto opp kl. 14:30 i går. Det jeg lurer på er om det vil gjøre helvete for meg å ta mer attentin nå og bare være våken igjennom dagen, eller om jeg burde kræsje når jeg kræsjer.
Har du nok av attentin så lag en kopp kaffe eller koffein av annet slag og spis den mengden du trenger av dex for å holde ut (kose deg? ) frem til en fin nedtur. Om du ikke har noen benzo el for nedturen(om det kan kalles nedtur?) , kanskje bare et trekk på jointen så tror jeg det er veien å gå.
Du vet nok best selv mtp videre planer neste dagene.
Anonym bruker
"Fortvilet Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
«Har du nok av attentin så lag en kopp kaffe eller koffein av annet slag og spis den mengden du trenger av dex for å holde ut (kose deg? ) frem til en fin nedtur. Om du ikke har noen benzo el for nedturen(om det kan kalles nedtur?) , kanskje bare et trekk på jointen så tror jeg det er veien å gå.
Du vet nok best selv mtp videre planer neste dagene.»

Det er sann du blir narkis. Prøv å hold deg våken til kvelden. Eller krasj når du krasjer.
Joa, alle har sine måter å ha det gøy på.