Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 5349
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det samme, men total mengde alkohol bør ikke bli mer selvom. Setting har også litt å si når man drikker. Det er mye bedre å være på en fest med jevnaldrende mennesker enn å drikke alene feks. Mulig at du spydde av andre årsaker også (kvalmen av øl, lite mat etc).

Noen liker å være sløve. Noen liker å være speeda. Ikke alle liker alkoholrusen.
Vis hele sitatet...
Ja, var kvalm et par dager senere.

Men er vel ikke normalt å være ganske svimmel osv, kunne f.eks ikke hatt sex, iom at jeg var svimmel og kunne ikke gå helt rett. Var vel drita?
Til neste gang, finn deg en regel på når du skal stoppe. Dette er nok individiuelt men når jeg drikker så pleier jeg å stoppe og kjenne etter underveis. Når jeg fortsetter å drikke og ikke "kjenner" at jeg blir noe fullere, da stopper jeg. For da er veien kort til blackout. Et annet tips hvis du drikker i rolig tempo er å sette ett klokkeslett som du ikke drikker etter, klokka 2 for eksempel - men der igjen, da må du ikke drikke så mye du klarer før det er drikkestopp da, det er jo litt motvirkende.