Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1309
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg starter med molly første gang februar i år. Siden da har jeg tatt krystaller 3 ganger og ecstasy 16 på 7 måneder (vet, ganske mye).
Jeg vet at 6 av pillene jeg har tatt har inneholdt pma, dette har jeg hallisunerte på 1 gang. Da så jeg masse tall fly forbi meg, briller på de jeg var med, mønstre i lufta og husker egt ikke mer.

Jeg hallisunerte smått første og andre gangen jeg tok krystaller (briller, jeg så og hørte to jeg var med ved siden av meg men så var de et helt annet sted og de prata ikke engang).
De to siste gangene jeg har poppa har det vært heeeelt sykt med hallusinasjoner.
Først så tok jeg en Moncler pille som liksom skal inneholde 240mg molly. Når trippen starta hallisunerte jeg mønstre, et film lerret som viste en legit film, masse leiligheter bak trær med lys på og mennesker inni og en hel by som gikk evig langt bortover.
Denne gangen varte ikke hallusinasjonene så lenge. Så når trippen egt var ferdig poppa jeg 200-300mg molly til og 2 og en kvart pille mda og 2cb, da fortsatt jeg å hallisunere hel syke ting. Jeg så masse små grønne ting gå rundt og på et kjøleskap (kjøleskapet var ekte), en jente som gikk forbi meg, lufta forma seg som en mann som gikk forbi meg og når trippen var ferdig var jeg våken hele dagen etter uten å sove noe, så da hadde jeg det egentlig ganske jævlig heh.

Så etter ca 5 uker poppa jeg igjen en ecstasy pille som heter grønn tesla (Beste av alle pillene jeg har tatt). Den skal liksom inneholde speed og 200mg molly. (Og ja, jeg vet at det 100% Er andre virkestoffer i så og si alle ecstasy piller). Jeg starta med en og redosa med en halv etterhvert. Og en kvart som jeg ikke følte noe av fordi det var på nedturen.
Den gangen hallisunerte jeg igjen briller, men det var helt sykt fordi når trippen starta kunne jeg se masse Barcelona fc flagg på himmelen, de forsvant ganske fort. Jeg hallisunerte mer men klarer ikke huske hva nå. Under trippen sykla jeg bort til noen trapper og på trappene kunne jeg se masse fugler. Jeg skjønte at det var hallusinasjon.
Men det syke er at de var der fortsatt lenge. Så jeg gikk. Når jeg etter en stund skulle dra opp til en kompis så må vi gå opp de trappene, og da var fuglene der fortsatt! Og de fortsatte å være der selv når jeg gikk ved siden av dem. Kompisen min sa det var greiner som stakk opp og da så jeg det med engang!
Ved nedturen tok jeg den siste kvarte, etter det spøy jeg litt men gikk fint.
Når vi satt på verandaen hans og røyka keef så hørte jeg 3 plinge/Mario lyder mens jeg så på et hus litt lenger opp. Når lydene var ferdig så på en måte glitcha verden og alt ble speilvendt med en strek i midten, Det varte i sånn 2 sekunder.

Så poenget med dette innlegget er å prøve å få svar på hvorfor i alle dager hallisunerer jeg så sykt? Jeg har en liten aning om at det kan 1 være "overdose" og 2 at jeg har fcka hjernen min med for mye molly på altfor kort tid.

Så hvis noen her opplever det samme/vet hva det kan være så plis kom med svar. Har lyst til å poppe igjen men vet egt ikke om jeg tørr siden vil ikke havne i noe psykose heh.

Takk for svar
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å legge til at jeg får såvidt store pupiller, de utvider seg litt men blir ikke som alle andre, hva kan dette komme av?
Villeste hallusinasjonene jeg har hatt er på MDMA.
Ser å snakker med folk som ikke er til stede, har det gennerelt ganske fett når det pågår.
Turer ca 1 gang i året, å da gjør jeg det tilgangs, har gjerne tripsitter itilegg, ville halliser!
Snakker ikke synsbedrag o.l. men fullblown halliser.
Ikke noe unaturlig å oppleve det på høye doseringer.
Nøkkelordet er da; dosering, dosering, dosering.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte også å legge til at det skjer bare med meg og ikke de jeg popper med..
vel altså når man er oppe i så store doser molly er det helt vanlig å få halliser... har selv vært oppe i doser høyere enn man burde og opplevd helt syke ting. Grunnen til at jeg mener halliser på mdma er de beste er pga de virker så utrolig ekte. pleier aldri å skjønne at jeg hallisunerer før noen forteller meg det. har også selv opplevd å snakke med sånn 4 folk som ikke var der.
Halliser på MDMA er sykt, er litt som å drømme i våken tilstand. Det er veldig gøy helt til noen forteller det at du hallusinerte, da føler man seg plutselig litt dum.
Det er ikke uvanlig å få det i store doser da, eller når man røyker på comedownen.
I hvert fall et tegn på at hjernen har fått kjørt seg skikkelig.