Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2674
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dratt litt knall amfetamin idag/ikveld.

Hvordan får jeg sove godt og lande best mulig men samtidig være uthvilt til i morgen?

Har seroquel tilgjengelig, samt xanax og 1 tab 7,5mg imovane
Har også weed ?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er best å kombinere liksom
spis seroquel når du vil sove. Spar xanax\imovane til nerver i morgen.
Kanskje ta halve xan hvis du skal røyke mye på amfetamin da det kan bli litt crazy. Jeg gikk fra vettet minst en gang ved å prøve å kjederøyke meg i søvn på pepper.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er ikke bekymra for nerver, vært alene i heile kveld, kun drokket et fåtall øl.

Hvor mye seroquel for en bra natts søvn tenker du?
100-150mg og en halv Xan kanskje?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså jeg vet ikke hvorfor og om dette skjer med andre men når jeg tar quetiapin ( seroquel 200mg depot) 4-600 mg så føles det ut som jeg skal dø hver gqng jeg holder på endelig få sovne. Synene kommer også etterhvert og nei fy faen....
Ville spart xanax til i morra hvis du bare skal sove . Det er chill, du trenger det mer i morra enn mens du sover.
Kan ikke svare på seroquel dosering. Ta en hver time og ring meg neste uke
Sist endret av Bothrops; 25. oktober 2019 kl. 22:03.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså jeg vet ikke hvorfor og om dette skjer med andre men når jeg tar quetiapin ( seroquel 200mg depot) 4-600 mg så føles det ut som jeg skal dø hver gqng jeg holder på endelig få sovne. Synene kommer også etterhvert og nei fy faen....
Vis hele sitatet...
På hvilken måte?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
får følelse av at jeg dør hver gang jeg skal sove i en nedtur.. derfor tvinger jeg meg til å være våken selv om jeg er trøtt. kan være det? bare nedtur
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update:
Jeg sov som en ufødt baby på 75mg Seroquel og 2mg Xanax.

Våknet frisk og rask!
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å blande + og - er egentlig "fyfy" men går an når du skal avslutte. Vær veldig forsiktig med å ta benzo + weed mens du er på speed da dette er en gjenganger i rusutløste psykoser (har prøvd selv og vært veldig nerme). Smarteste å gjøre er å hive nedpå en valium, 25-100mg seroquel, multivitamin og en del vann. Benzo med lang halveringstid er gull etter en speedtur.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å blande + og - er egentlig "fyfy" men går an når du skal avslutte. Vær veldig forsiktig med å ta benzo + weed mens du er på speed da dette er en gjenganger i rusutløste psykoser (har prøvd selv og vært veldig nerme). Smarteste å gjøre er å hive nedpå en valium, 25-100mg seroquel, multivitamin og en del vann. Benzo med lang halveringstid er gull etter en speedtur.
Vis hele sitatet...
At weed-røyking på amfetamintur er en god måte å skaffe seg psykose på er greit, men jeg stusser litt på påstanden din om at samtidig inntak av benzo øker sannsynligheten. I teorien skal det jo være motsatt - at benzodiazepiner forebygger psykoser. Spesielt seroquel/kvetapin, som er et antipsykotikum.

Altså, påstanden min er at skal man først røyke cannabis under påvirkning av amfetamin er det en fordel å innta benzo samtidig hvis man vil unngå en psykose.