Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1917
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei går på 20 mg zyprexa om dagen. Sitter her med 3g flein, kan jeg fortsatt ture eller burde jeg gå av zyprexaen først?
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Umulig å gi noe godt svar uten å vite hvorfor du går på zyprexa i utgangspunktet.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av wormhole Vis innlegg
Umulig å gi noe godt svar uten å vite hvorfor du går på zyprexa i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
Har fått diagnosen paranoid schizofreni.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har fått diagnosen paranoid schizofreni.
Vis hele sitatet...
Zyprexa vil dempe turen. Du bør egentlig unngå å knaske sopp med den diagnosen.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
uuhhmm.. visst du har fått diagnosen paranoid schizofreni så bør du i bunn å grunn holde deg langt vekke ifra all psykedeliske stoffer? eller er jeg på helt feil spor? hva kommer diagnosen etter? er det rusutløst fra cannabis eller amfetamin? eller andre stoffer?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
uuhhmm.. visst du har fått diagnosen paranoid schizofreni så bør du i bunn å grunn holde deg langt vekke ifra all psykedeliske stoffer? eller er jeg på helt feil spor? hva kommer diagnosen etter? er det rusutløst fra cannabis eller amfetamin? eller andre stoffer?
Vis hele sitatet...
Rus utløst fra pepper.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rus utløst fra pepper.
Vis hele sitatet...
Spiller egentlig ikke så stor rolle, hvorfor du har blitt paranoid schizofren. Saker du spør om her, bør du egentlig holde deg langt unna. Hvis ikke du blir tilbudt dette i behandlingsøyemed av en psykiater.

Det samme gjelder selvsagt amfetamin også.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rus utløst fra pepper.
Vis hele sitatet...
Da skal jeg gi deg et veldig godt råd, hold deg langt vekke ifra psykedeliske stoffer å andre type rus i lang tid fremover.. men dette er bare min anbefaling!

kanskje det er noen andre her inne som har mer erfaring med dette en meg, men jeg har alltid hørt at viss en er disponert for slike typer psykiske sykdommer skal en holde seg langt vekke.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bekrefter det som sies her, psykedeliske stoffer kan være med på å gjøre symptomene dine verre.
Sist endret av Dodecha; 10. oktober 2019 kl. 16:18.
Enig med dem over. Ellers er zyprexa en effektiv tripstopper (zyprexa er en 5ht2a blokkerer. Samme reseptorer som psilocybin skal stimulere). Skal du få effekt må du stoppe å ta Zyprexa som ofte vil utløse psykose/forverre symptomer og du har tidenes dårligste utgangspunkt for en givende tripp med stor sannsynlighet for ny runde på psykiatrisk sykehus.
Fokuser på å få deg et godt liv og kom deg LAAAAANGT vekk ifra psykadelica. Risikoen for at du kommer til å forsterke lidelsen din er stor.

Paranoid schizo med sopp er som å drikke alkohol med leversvikt...
Sist endret av Sholo; 11. oktober 2019 kl. 00:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det dukker ofte opp slike spørsmål her på freak, hvor folk spør om de "bør" ta ditten eller datten. Som regel er det veldig vanskelig for oss å svare på, men sjeldent er svaret så åpenbart som det er i ditt tilfelle. Nei, du bør ikke ta flein enten du går på zyprexa eller ikke. Absolutt ikke.
Kan chime inn med at det eneste som fungerer i lengden om du absolutt skal bruke rusmidler på nevroleptika og med sånne diagnoser er en god indica hasj og eller litt alkohol med måte. Ja, også opioider da, men det bør man styre langt unna uansett.. Avhengighet er en fæl ting.
Som mange andre her sier så er utgangspunktet for turen ikke bra når du er på det schizofrene spektrum.
Har også hatt meg noen fæle turer på amf, men det var ikke noe unntak for å ha en perfekt syre trip. Kjør på. å droppe det uten et forsøk hadde vært jævlig kjipt. I beste fall så vil du bli kurert.
Sitat av carttown Vis innlegg
Har også hatt meg noen fæle turer på amf, men det var ikke noe unntak for å ha en perfekt syre trip. Kjør på. å droppe det uten et forsøk hadde vært jævlig kjipt. I beste fall så vil du bli kurert.
Vis hele sitatet...
Schizofreni er ikke det samme som å ha en fæl enkeltopplevelse på amf, med mindre de fæle turene dine ga deg en diagnose sånn som TS?

Om vi hadde snakket om PTSD her så ville jeg kjøpt ideen din om å bli kurert. Schizofreni, eeh not so much.
Sist endret av andlov5000; 11. oktober 2019 kl. 23:05.