Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1117
hei,er det noen som har noen gode tips og strategispill gjerne med litt krig og sånn som omhandler nåtiden,er så lei av fremtids spill nå.ps det trenger ikke og være så veldig nytt
Command and Conquer: Generals Zero Hour
Kan ikke kalle det helt nåtid, men Company of Heroes er et veldig bra spill! (WW2)
Civilization er min favoritt
oisann,det ww2 spillet så fett ut,men så også ut som det blir for hardt for min lille acer ferrari,hehe
Både Generals og COH er geniale
Et annet forslag er Age of Empires 2 og 3, litt gammle nå da...
red alert og aeo2 er spillt nok i livet mitt ja
hehehhe
hehe, Red Alert 3 kommer jo snart da, det kan jo ikke bli noe annet enn fett
Sjekk ut World in Conflict. Strategispillet med det ultimate clan/teamwork-potensiale, etter min mening.
Warcraft 3, ingen over ingen ved siden av, prøv det!
WC3 er veldig lite "nåtid", så det hjelper nok ikke mye.

Jeg hadde det veldig morsomt med "act of war", om du er ute etter litt gamle spill. Jeg synes WiC sugde, men folk flest ser ut til å like det. Company of Heroes er det beste strategispillet jeg vet om, og det anbefales på det sterkeste.
Act of War er temmelig bra.
empire earth spillene starter du som forhistorisk og ender om i "nano age" som da er alderen etter vår tid.

ganske kult:P
Rise of Nations starter i eldre dager og ender opp på dagens utviklingsnivå. Egentlig et veldig kult spill, som jeg anbefaler!

Mvh!
Jeg synes WiC sugde, men folk flest ser ut til å like det.
Vis hele sitatet...
Forstår man virkelig WiC, vil det være et av de beste strategispillene man har havnet i kontakt med Company of Heroes er forøvrig ike så verst. Husk dog å modde det til Commando's Realism mod først
Sist endret av potetsaus; 21. oktober 2008 kl. 16:10.
Red Alert 1 - veldig gammelt though, men fortsatt like kult