Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1130
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hei! Jeg vil gjerne spille Cities: Skylines. Det går ikke. Det er bare jeg som har dette problemet i følge diverse media, så som Steam-forum, Paradox Plaza og diverse fanmade pages.

Jeg får ikke lastet mine saves. Jeg kan starte nye og jeg kan lagre dem. De blir faktisk lagret. Men når jeg starter spillet neste gang kan jeg ikke laste dem inn. "Load game"-knappen er "grået ut". Jeg tror det har med skrive- og lesebeskyttelse å gjøre.

Det merkelige her er at både SYSTEM, Mitt brukernavn og Administrators har "Alle tillatelser". Likevel, når jeg høyreklikker på Egenskaper og ser på Attributter er likevel boksen der det står Skrivebeskyttet fylt inn.

Jeg har prøvd dette i cmd:

Kode

diskpart
list volume
select volume 0
attributes disk clear readonly
exit
men det forandret ingenting.

Det er her altså snakk om disk C:, en ikke-flyttbar enhet så det blir ikke snakk om noen formatering.

Forslag?
Sist endret av Duckie; 10. oktober 2015 kl. 00:48.