Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2598
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Jeg har en fil på 1 time og 5 minutter som jeg vil rendre ut til
H.264 1920*1080p
23.976fps
max render quality.

Men den stopper på 99.7%. Jeg lot den arbeide over natta. Ingen forandring.

I Task Manager ser jeg at programmet ikke har krasjet.
Det lille røde krysset som av og til er nede til høyre er der ikke, så timeline skal være OK.
Jeg render ut til ekstern harddisk.

Noen som har vært borti lignende eller har tips? Har søkt meg halvt i hjel nå. Folk begynner å spørre om DVD-en deres er ferdig nå..
Sist endret av Duckie; 9. januar 2015 kl. 14:12.
Hvor stor er filen? Dersom disken er fat32 er det en max size du må forholde deg til.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
11292 MB i følge Premiere. Disken jeg render TIL er NTFS med 101GB ledig kapasitet. Disken jeg rendrer FRA er NTFS med 6GB ledig kapasitet (liten SSD). Jeg har prøvd å rendre både direkte fra Premiere og queue-knappen som tar meg til Media Encoder.

Enkelte kilder sier at svarte hull (steder i timeline hvor det ikke er klipp, altså hvor det ikke er "Black video", men ingenting kan ha noe å si. Men akkurat der er det lyd, så det kan ikke være det.

I de to filene jeg fikk under forrige forsøk på rendring kommer det opp "Det oppsto et uventet problem" når jeg spiller av med Winows Media Player lenge før dette svarte hullet i min timeline i Premiere. Tidspunktet avspillingen krasjer på i Media Player er et pågående klipp i Adobe Premiere og uten effekter.

Som sagt er filen 1 time og 5 minutter lang.
Sist endret av Duckie; 9. januar 2015 kl. 15:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
11.01.2015

Omtrent rett etter at jeg postet her sist fant jeg en fil jeg hadde rendret tidligere med akkurat samme settings som nå, 1 time og 5 minutter. Men denne har et par feil med lyden og et koppel av andre småting jeg har fikset i versjonen jeg nå vil rendre.