Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1067
Sjef som kjefter på deg foran kollegerer?

eller andre kollegerer som baksnakker andre på arbeidsplassen pga uenigheter?

Viss jeg gjør en feil på jobb, er det akseptert å bli kjeftet på foran kollegerer? Viss en leder kjefter på deg foran kollegerer hvordan ville du reagert?
Sist endret av Naturen; 17. april 2023 kl. 23:44.
Nei det der er ikke greit. Er du organisert?

Har bedriften verneombud?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Naturen Vis innlegg
Sjef som kjefter på deg foran kollegerer?
Vis hele sitatet...
Man burde slippe å ha det sånn, men det er jo ikke direkte ulovlig på noen måte, det er bare en dårlig sjef.
Mange av de.
Dette er utrolig uprofesjonelt av sjefen din. Er det noe vedkommende vil ta opp så gjør man det på tomannshånd, og ikke foran kolleger.

Hadde tatt opp dette med tillitsvalgt om ikke en samtale med sjefen hjelper. Si at du ikke synes det er greit, og at vedkommende kan ta deg til side om det er noe som bør gjøres annerledes.
Sitat av Naturen Vis innlegg
Sjef som kjefter på deg foran kollegerer?

eller andre kollegerer som baksnakker andre på arbeidsplassen pga uenigheter?

Viss jeg gjør en feil på jobb, er det akseptert å bli kjeftet på foran kollegerer? Viss en leder kjefter på deg foran kollegerer hvordan ville du reagert?
Vis hele sitatet...
Jeg mener at det er ikke greit. Er du organisert?
da sjefens oppførsel begynner å plage deg på fritiden, så slutter du bare.
vært med på det 2 ganger, og slutte er det beste du kan gjøre.

kolleger som baksnakker kommer du aldri unna.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Bare å slutte. Sjefen kommer ikke til å forandre seg. Been there. Helsa er viktigst.
Hvis sjefen er ganske avhengig av din kompetanse, kunne du forsøkt å brukt det som et pressmiddel for å få vedkommende til å oppføre seg normalt. Sikkert en empatiløs idiot av en sjef du har, så beste er nok å begynne å søke etter nye jobber
Sist endret av Tynnedekk; 18. april 2023 kl. 13:10.