Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 416
I går integrerte jeg en nyanskaffet drivekey inn i min wii-konsoll.
- Under installasjonen presterte jeg å tulle med cd-romen.
- Merket ikke noe spesielle følger av dette, da mine butikkjøpte wii spill fungerte fint.

-Da jeg skulle prøve å spille av backupkopiene, tok spilleren og kjørte den ut og inn to ganger for så å sende den ut igjen. Det virket som den ikke klarte å lese av disken.
-Deretter sjekket jeg oppsettet på Drivekeyen. Det fungerte fint og "settings saved".

-Har lest noen tråder angående valg av dvd-plater, men har ikke funnet noen tråder som stadfester at man skal ha en spesiell type plater.
-Mulig versjonene av backuper jeg har ikke fungerer bra nok, men har prøvd tre forskjellige backuper som er brennt to ganger. (Platene er kjøpt på clas ohlson.)

Noen som kan gi meg kommentarer på alle aspektene i denne tråden?

Sitat av BlackNeckLiama Vis innlegg
-Da jeg skulle prøve å spille av backupkopiene, tok spilleren og kjørte den ut og inn to ganger for så å sende den ut igjen. Det virket som den ikke klarte å lese av disken.


-Har lest noen tråder angående valg av dvd-plater, men har ikke funnet noen tråder som stadfester at man skal ha en spesiell type plater.
-Mulig versjonene av backuper jeg har ikke fungerer bra nok, men har prøvd tre forskjellige backuper som er brennt to ganger. (Platene er kjøpt på clas ohlson.)
?
Vis hele sitatet...
Har sett at folk har svart på liknende tråder og håper at disse vil gi meg en tilbakemelding, sammen med andre som har noe fornuftig å si!
Sist endret av BlackNeckLiama; 1. april 2009 kl. 13:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.